Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/5477
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧичкан, О.А.-
dc.contributor.authorChychkan, O.A.-
dc.contributor.authorГрицай, Р.-
dc.contributor.authorHrytsai, R.-
dc.contributor.authorКучма, А.-
dc.contributor.authorKuchma, A.-
dc.date.accessioned2023-04-24T12:22:56Z-
dc.date.available2023-04-24T12:22:56Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttps://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/5477-
dc.descriptionЧичкан О. Профілактика синдрому «емоційне вигорання» у викладачів ВНЗ засобами фізичного виховання / О. Чичкан, Р. Грицай, А. Кучма // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. - Серія 15: Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - 2015. - Вип. 5 К(61). - С. 264-267.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглядається проблема емоційного вигорання у викладачів вузів. Розкриваються особливості і причини емоційного вигорання викладачів, а також аналізуються різні види аеробіки, які можна використовувати для профілактики. Різні види аеробіки є вагомим компонентом галузі фізичної культури сучасного суспільства. Вони розкривають перед тими, хто займається широкі можливості для самовдосконалення, мають виражений оздоровчий ефект, поліпшують емоційний стан і працездатність, є ефективним засобом розвитку фізичних якостей. Це обумовлює доцільність їх застосування в профілактиці емоційного вигорання викладачів. Professional experience teacher has always been one of the most emotionally intense. This is due to a large number of unpredictable and uncontrollable communicative situations with ad hoc mode of operation, a high degree of personal responsibility of the teacher. Teachers are constantly in emotionally intense atmosphere during intense and close communication with students, colleagues, leading to emotional burnout. Analysis of work (J. Greenberg, HJ. Freydenberg, X. Maslach) argues that researchers have no single view on the question of what "emotional burnout syndrome" which factors determine its origin and what is its structure. Almost no work on the use of physical education in the prevention and prevention of occurrence of a syndrome of emotional burnout in teachers. Purpose – an analysis of physical education for the prevention of emotional burnout university teachers. Research objectives. 1. Identify the characteristics and causes of emotional burnout teachers. 2. To analyze the different types of aerobic exercise for the prevention of emotional burnout. Different types of aerobics is an important component of physical culture of modern society. They reveal to those engaged in opportunities for self-improvement, have a pronounced effect health, emotional state and improve efficiency, an effective means of physical qualities. This determines feasibility of their application preventing emotional burnout teachers.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherНауковий часопис НПУ імені М. П. Драгомановаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesНауково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт);5К-
dc.subjectемоційне вигоранняuk_UA
dc.subjectзасоби фізичного вихованняuk_UA
dc.subjectвикладачіuk_UA
dc.subjectemotional burnoutuk_UA
dc.subjectmeans of physical educationuk_UA
dc.subjectteachersuk_UA
dc.titleПрофілактика синдрому «емоційне вигорання» у викладачів ВНЗ засобами фізичного вихованняuk_UA
dc.title.alternativePrevention syndrome «emotional burnout» teachers of physical educationuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Чичкан Chychkan_Gritsay_Kuchma.pdf350,21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.