Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/5547
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНазар, Ю.С.-
dc.contributor.authorNazar, Yu.S.-
dc.date.accessioned2023-05-02T12:33:16Z-
dc.date.available2023-05-02T12:33:16Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttps://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/5547-
dc.descriptionНазар Ю. С. Правова характеристика повернення бюджетних коштів до відповідного бюджету / Назар Ю. С. // Науковий вісник Львівської комерційної академії. - Серія: Юридична. - 2015. - Вип. 2. - С. 419-431.uk_UA
dc.description.abstractУ статті досліджено особливості застосування повернення бюджетних коштів до відповідного бюджету як одного із заходів впливу за порушення бюджетного законодавства відповідно до Бюджетного кодексу України. Проаналізовано стадії бюджетно-деліктного провадження щодо застосування цього заходу впливу, а саме: розслідування справи про бюджетне правопорушення; розгляду справи і винесення рішення у ній; виконання рішення про застосування повернення бюджетних коштів до відповідного бюджету; перегляду (скасування) рішення про застосування заходу впливу за бюджетне правопорушення. Наголошено на процесуальних особливостях застосування повернення бюджетних коштів до відповідного бюджету в разі їх нецільового використання. The article investigates the procedural peculiarities of returning the budget to the appropriate budget as one of the measures for violation of the budget law in accordance with the Budget Code of Ukraine. It is noted that the application return the budget to the appropriate budget is within the proceedings on the budget of the offense and is characterized by stages: investigation into the budget offense; proceedings and judgment therein; the decision of the enforcement budget for the offense; Image (cancel) the decision on enforcement budget for the offense (optional step). Among the procedural peculiarities of the impact of this measure expedient given below: drawing only an act of revision (instead report abuse budget legislation) should be considered a point of proceedings on the application return the budget to the relevant budget; and are investigating the case of an offense budget and consider the case and make a decision about returning the budget to the appropriate budget the same subjects – the bodies of the State Financial Inspection; the stage of the decision does not include transactions by the State Treasury, the actions of the State Financial Inspection minimized, and the mechanism of practical activity of a built in (receiver) budget. This situation leads to consolidation of the regulatory powers of the level of financial control in the case of non-relevant solutions manager – take it to the coercive measures by the recipient – to go to court.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherНауковий вісник Львівської комерційної академіїuk_UA
dc.relation.ispartofseriesЮридична;4-
dc.subjectповернення бюджетних коштівuk_UA
dc.subjectнецільове використанняuk_UA
dc.subjectодержувачuk_UA
dc.subjectрозпорядникuk_UA
dc.subjectпорушення бюджетного законодавстваuk_UA
dc.subjectстадіяuk_UA
dc.subjectreturn the budgetuk_UA
dc.subjectmisuseuk_UA
dc.subjectreceiveruk_UA
dc.subjectadministratoruk_UA
dc.subjectaudit actuk_UA
dc.subjectbreach of budgetary legislationuk_UA
dc.subjectproceedings stageuk_UA
dc.titleПравова характеристика повернення бюджетних коштів до відповідного бюджетуuk_UA
dc.title.alternativeLegal characteristics of the return of budget funds to the corresponding budgetuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
nvlkau_2015_2_43.pdf115,02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.