Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/5968
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКовальчук, З.Я.-
dc.contributor.authorKovalchuk, Z.Ya.-
dc.contributor.authorORCID ID: 0000-0002-2355-2129-
dc.date.accessioned2023-08-15T07:56:57Z-
dc.date.available2023-08-15T07:56:57Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.issn2311-8458-
dc.identifier.urihttps://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/5968-
dc.descriptionКовальчук З.Я. Проблеми професійної підготовки особистості в умовах кризового суспільства через призму її рефлексивності / Ковальчук Зоряна Ярославівна // Науковий вісник Львівського державного університету внутрішніх справ. - Серія психологічна. - 2022. - Вип. 1. - С. 25-33.uk_UA
dc.description.abstractАвтор статті розкриває зміст рефлексивної діяльності людини під час професійної підготовки в умовах світової пандемії. Зазначає, що така діяльність є беззаперечною умовою оптимального формування та розвитку особистості, а також саморозвитку в часі світової пандемії. Зазначає, що є три компоненти структури, з яких формується рефлексія у ході подолання особистістю наслідків соціальних змін та кризи, зокрема, фіксування рівня свого стану, умов життєдіяльності; визначення причин; оцінювання ефективності власної діяльності, використаних засобів щодо подолання соціальних змін та криз. У науковій праці також розглядаються функції, властиві рефлексії людини в умовах пандемічної кризи: проектувальна; організаторська; комунікативна, змістова; мотиваційна; корекційна. Також автор зупиняється на тому, що виокремлено близько п’яти рівнів людської діяльності, що свідчить про осмислення особистістю передової практики, різноманітного досвіду організації рефлексії. Зі збільшенням рівня рефлексивної діяльності людини її продуктивність під час професійної підготовки збільшується, а також зростає успішність подолання наслідків особистісних змін, реалізація різноманітних соціальних технологій стає ефективнішою та більш оптимізованою в житті людини та її різних соціальних та економічних ситуаціях. The author of the article reveals the content of a person’s reflexive activity during professional training in the conditions of a global pandemic. He notes that such activity is an indisputable condition for optimal formation and development of the individual, as well as self-development during the global pandemic. He notes that there are three components of the structure, from which reflection is formed in the course of overcoming the consequences of social changes and crises, in particular, fxing the level of one’s condition, living conditions; determination of causes; evaluating the effectiveness of one’s own activities, the means used to overcome social changes and crises. The scientifc work also examines the functions characteristic of human reflection in the conditions of a pandemic crisis: projective; organizational; communicative, meaningful; motivational; corrective Also, the author dwells on the fact that about fve levels of human activity are distinguished, which indicates the understanding of the best practice by the individual, various experience of organizing reflection. With an increase in the level of reflective activity of a person, his productivity during professional training increases, as well as success in overcoming the consequences of personal changes, the implementation of various social technologies becomes more effective and more optimized in the life of a person and in his various social and economic situations.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherНауковий вісник Львівського державного університету внутрішніх справuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПсихологічна;1-
dc.subjectрозвиток особистостіuk_UA
dc.subjectкризаuk_UA
dc.subjectпандеміяuk_UA
dc.subjectрефлексивна діяльністьuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовка.uk_UA
dc.subjectpersonality developmentuk_UA
dc.subjectcrisisuk_UA
dc.subjectpandemicuk_UA
dc.subjectreflective activityuk_UA
dc.subjectprofessional traininguk_UA
dc.titleПроблеми професійної підготовки особистості в умовах кризового суспільства через призму її рефлексивностіuk_UA
dc.title.alternativeProblems of professional training of personality in crisis society through the prism of its reflectivenessuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4.pdf378,35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.