Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/5972
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБорисюк, О.М.-
dc.contributor.authorBorysiuk, O.M.-
dc.contributor.authorORCID ID: 0000-0003-2337-4489-
dc.contributor.authorПерун, А.М.-
dc.contributor.authorPerun, A.M.-
dc.date.accessioned2023-08-15T08:25:08Z-
dc.date.available2023-08-15T08:25:08Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.issn2311-8458-
dc.identifier.urihttps://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/5972-
dc.descriptionБорисюк О.М. Соціально-психологічні аспекти дослідження феномену особистісної зрілості у професійному становленні майбутніх психологів / Борисюк Ольга Миколаївна, Перун Анна Миколаївна // Науковий вісник Львівського державного університету внутрішніх справ. - Серія психологічна. - 2022. - Вип. 2. - С. 3-9.uk_UA
dc.description.abstractСтаттю присвячено емпіричному дослідженню рівня особистісної зрілості студентів-психологів та її компонентних характеристик. Окреслено соціально-психологічну проблематику формування особистісної зрілості як необхідної якості особистості майбутніх психологів в процесі професійної підготовки. Представлено результати описової статистики та порівняльного аналізу отриманих емпіричних даних щодо рівня особистісної зрілості та її компонентного наповнення. Здійснено аналіз та інтерпретацію отриманих результатів. Відповідно до власних трактувань респондентами було визначено особистісну зрілість та її провідні характерні риси. За результатами анкетування, було підтверджено, що особистісна зрілість є однією з головних ознак готовності до професійної діяльності психолога. Представлено середні значення показників особистісної зрілості, самоактуалізації та прояву ясності Я-концепції, всі вони знаходяться на середньому рівні. За результатами проведення порівняльного аналізу здатності студентами-психологами до самоактуалізації студентивипускники виявили дещо нижчі результати, на відміну від студентів 1-3 курсів. Найвищі показники прояву ясності Я-концепції виявлено у студентів 4х та 3-х курсів, а найнижчі зафіксовано на 1-му курсі. У студентівстаршокурсників є вищий рівень усвідомленості та сформованості характеристик, що сприяють розвитку психологічної зрілості; респонденти першого та другого курсів, як правило, перебувають у стані самовизначення та самодослідження, вивчають особливості власної Я концепції та аналізують її. Визначено перспективи подальших досліджень щодо актуалізації компонентів особистісної зрілості у студентів-психологів задля оптимізації їх професійно-особистісного становлення. The article is devoted to an empirical study of the level of personal maturity of psychology students and its component characteristics. The sociopsychological problems of the formation of personal maturity as a necessary personality quality of future psychologists in the process of professional training are outlined. The results of descriptive statistics and comparative analysis of the received empirical data regarding the level of personal maturity and its component content are presented. Analysis and interpretation of the obtained results was carried out. According to their own interpretations, the respondents defned personal maturity and its leading characteristics. According to the results of the questionnaire, it was confrmed that personal maturity is one of the main signs of readiness for the professional activity of a psychologist. The average values of the indicators of personal maturity, self-actualization and manifestation of the clarity of the self-concept are presented, all of them are at the average level. According to the results of a comparative analysis of the ability of psychology students to self-actualize, graduate students showed slightly lower results, in contrast to students of the 1st-3rd years. The highest indicators of selfconcept clarity were found in students of the 4th and 3rd years, and the lowest were recorded in the 1st year. Senior students have a higher level of awareness and formation of characteristics that contribute to the development of psychological maturity; respondents of the frst and second years, as a rule, are in a state of selfdetermination and self-exploration, study the peculiarities of their own self-concept and analyze it. Prospects for further research on the actualization of the components of personal maturity among psychology students in order to optimize their professional and personal development have been determined.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherНауковий вісник Львівського державного університету внутрішніх справuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПсихологічна;2-
dc.subjectособистісна зрілістьuk_UA
dc.subjectкомпоненти особистісної зрілостіuk_UA
dc.subjectсамоактуалізаціяuk_UA
dc.subjectЯ-концепціяuk_UA
dc.subjectстуденти-психологиuk_UA
dc.subjectпрофесійне становленняuk_UA
dc.subjectpersonal maturityuk_UA
dc.subjectcomponents of personal maturityuk_UA
dc.subjectselfactualizationuk_UA
dc.subjectself-conceptuk_UA
dc.subjectpsychology studentsuk_UA
dc.subjectprofessional activityuk_UA
dc.titleСоціально-психологічні аспекти дослідження феномену особистісної зрілості у професійному становленні майбутніх психологівuk_UA
dc.title.alternativeSocial-psychological aspects of researching the phenomenon of personal maturity in the professional formation of future psychologistsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1.pdf1,07 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.