Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6172
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШопіна, І.М.-
dc.contributor.authorShopina, I.M.-
dc.contributor.authorORCID ID: 0000-0003-3334-7548-
dc.contributor.authorСалій, М.А.-
dc.contributor.authorSalii, M.A.-
dc.contributor.authorORCID ID: 0009-0001-9179-7910-
dc.date.accessioned2023-10-02T12:46:07Z-
dc.date.available2023-10-02T12:46:07Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6172-
dc.descriptionШопіна І.М. Військово-патріотичне виховання дітей та молоді як складова підготовки до військової служби: правовий погляд / Шопіна Ірина Миколаївна, Салій Михайло Анатолійович // Інтернаука. - Серія: «Юридичні науки». - 2023. - № 6 (64). - С. 37-41.uk_UA
dc.description.abstractМетою статті є визначення правових аспектів військово-патріотичного виховання дітей та молоді як складової підготовки до військової служби. Проаналізовано сучасний стан правового регулювання військово-патріотичного виховання. Акцентовано увагу на недоліках законодавства у досліджуваній сфері. З’ясовано, що правове забезпечення військово-патріотичного виховання знаходиться на самому початку свого розвитку і потребує низки заходів наукового, організаційного, психологічного та педагогічного спрямування. Поняття військово-патріотичного виховання сформульовано як заохочення і підтримку формування у індивіда високого рівня соціальної відповідальності за захист своєї держави, територіальної громади та громадянського суспільства, а також готовності до несення військової служби в умовах мирного та воєнного стану. Запропонована класифікація функцій, які виконує військово-патріотичне виховання у системі підготовки до військової служби. Функція соціалізаці дає змогу сформувати у молоді активну життєву позицію, яка передбачає високий рівень соціальної відповідальності за безпеку суспільства та держави. Адаптаційна функція військово-патріотичного виховання дозволяє індивіду швидко та безперешкодно розпочати військову службу, заощадити свої адаптаційні зусилля та реалізувати принципи гуманізму, збереження життя, фізичного та психічного здоров’я особового складу. Функція безперервного розвитку обумовлює постійну потребу особистості в удосконаленні своїх загальновійськових та спеціальних знань, вмінь та навичок, засвоєнні методик та прийомів військового лідерства. Інформаційна функція військово-патріотичного виховання створює широку обізнаність дітей та молоді щодо функціонування сектору безпеки і оборони, основних прав та обов’язків громадянина, пов’язаних із захистом держави, особливостей військової кар’єри та необхідних для ї успішності внутрішніх та зовнішніх факторів. The purpose of the article is to determine the legal aspects of the military-patriotic education of children and youth as a component of the preparation of military service. The legal regulation of military-patriotic education was the subject of analysis. Atention is focused on the shortcomings of the legislation in the area under study. Arguments are given that the legal support of military-patriotic education is at the very beginning of its development and requires a number of scientifc, organizational, psychological and pedagogical measures. The concept of military-patriotic education is formulated as encouragement and support for the formation of a high level of social responsibility in the individual for the protection of his state, territorial society and civil society, as well as readiness for military service in peace and martial law. A classifcation of functions is proposed, performed by military-patriotic education in the system of preparation for military service. The function of socialization allows young people to form an active life position, which implies a high level of social responsibility for the security of society and the state. The adaptive function of military-patriotic education allows an individual to quickly and freely begin military service, save his adaptive efforts and implement the principles of humanism, preservation of life, physical and mental health of personnel. The function of continuous development determines the constant need of the individual to improve his general and special knowledge, skills, and master the methods and techniques of military leadership. The information function of military-patriotic education creates a broad awareness of children and youth about the functioning of the security and defense sector, the basic rights and obligations of a citizen related to the defense of the state, the characteristics of a military career and the internal and external factors necessary for its success.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherІнтернаукаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesЮридичні науки;6-
dc.subjectпідготовка до військової службиuk_UA
dc.subjectвійськово-патріотичне вихованняuk_UA
dc.subjectнаціонально-патріотичне вихованняuk_UA
dc.subjectсоціально-ціннісні потреби військовослужбовцівuk_UA
dc.subjectправове забезпеченняuk_UA
dc.subjectправові засадиuk_UA
dc.subjectЗбройні Сили Україниuk_UA
dc.subjectpreparation for military serviceuk_UA
dc.subjectmilitary-patriotic educationuk_UA
dc.subjectnational-patriotic educationuk_UA
dc.subjectsocial and value needs of military personneluk_UA
dc.subjectlegal supportuk_UA
dc.subjectlegal foundationsuk_UA
dc.subjectArmed Forces of Ukraineuk_UA
dc.titleВійськово-патріотичне виховання дітей та молоді як складова підготовки до військової служби: правовий поглядuk_UA
dc.title.alternativeMilitary patriotic education of children and youth as a component of preparation for military service: legal viewpointuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
шопіна.pdf282,91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.