Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6178
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМарченко, О.М.-
dc.contributor.authorMarchenko, O.M.-
dc.date.accessioned2023-10-04T08:43:54Z-
dc.date.available2023-10-04T08:43:54Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.isbn978-617-511-3851-
dc.identifier.urihttps://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6178-
dc.descriptionБренд-менеджмент у сучасному бізнесі : навчальний посібник / упорядник О. М. Марченко. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ, 2023. - 268 с.uk_UA
dc.description.abstractВисвітлено актуальні теоретичні засади та практичні аспекти брендменеджменту в сучасному бізнесі. Зазначено, що він спрямований на формування у здобувачів вищої освіти системи теоретичних знань і практичних умінь з ефективної реалізації функцій та застосування методів бренд-менеджменту з метою розвитку та гарантування безпеки бізнесу. Для засвоєння теоретичних положень викладено навчальний матеріал, для формування практичних навиків та вмінь подано практичні завдання, для самоконтролю сформовано контрольні питання та тести до кожної з тем. Для здобувачів вищої освіти галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 073 «Менеджмент» освітніх ступенів бакалавр, магістр. Може бути корисним для аспірантів, викладачів економічних дисциплін, фахівців-практиків у сфері управління, маркетингу та брендингу. The training manual highlights the actual theoretical foundations and practical aspects of brand management in modern business. It is aimed at the formation of candidates of higher education system of theoretical knowledge and practical skills of effective implementation of functions and application of methods of brand management for development and business security. To learn the theoretical provisions - the training material is presented, practical tasks are given for the formation of practical skills, for self-control - control questions and tests for each topic. In order to develop critical thinking and creative approach to solving management problems and situations, the section «Interesting information» and cases for analysis are provided. Recommended for applicants of higher education, branch of knowledge 07 «Management and administration», specialty 073 «Management», educational degrees bachelor, master. Can be useful for applicants of higher education of other branches of knowledge and specialties, postgraduate students, candidates of scientific degrees, teachers of economic disciplines, specialists-practitioners in the field of management, marketing and branding.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЛьвДУВСuk_UA
dc.subjectбренд-менеджментuk_UA
dc.subjectбізнесuk_UA
dc.subjectменеджментuk_UA
dc.subjectбезпека бізнесуuk_UA
dc.subjectінтернет-брендингuk_UA
dc.subjectbrand managementuk_UA
dc.subjectbusinessuk_UA
dc.subjectmanagementuk_UA
dc.subjectbusiness securityuk_UA
dc.subjectinternet brandinguk_UA
dc.titleБренд-менеджмент у сучасному бізнесі : навчальний посібникuk_UA
dc.title.alternativeBrand management in modern business: a study guideuk_UA
dc.typeBookuk_UA
Розташовується у зібраннях:Підручники. Посібники

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Марченко О.М. -макет.pdf2,93 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.