Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6204
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШопіна, І.М.-
dc.contributor.authorShopina, I.M.-
dc.contributor.authorORCID ID: 0000-0003-3334-7548-
dc.date.accessioned2023-10-06T09:51:28Z-
dc.date.available2023-10-06T09:51:28Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttps://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6204-
dc.descriptionШопіна І.М. Державна прикордонна служба України як суб’єкт забезпечення національної, державної, прикордонної безпеки та безпеки державного кордону / Шопіна Ірина Миколаївна // Інтернаука. - Серія: «Юридичні науки». - 2022. - № 10. - С. 1-11.uk_UA
dc.description.abstractМетою статті є визначення особливостей забезпечення національної, державної, прикордонної безпеки та безпеки державного кордону в аспекті функціонування Державної прикордонної служби України. Обґрунтовано, що важливість логічного та несуперечливого визначення сфери компетенції Державної прикордонної служби України обумовлена необхідністю досконалого визначення правового статусу кожного суб’єкта сектора безпеки і оборони, особливо за умов правового режиму воєнного стану. Змістоутворюючою тут є категорія державного кордону, що дозволяє зберегти предметність теоретичного пошуку та логічність доктринальних напрацювань. Зроблено висновок, що діяльність Державної прикордонної служби України виступає елементом забезпечення національної безпеки. Таким чином, національна безпека виступає надсистемою для систем нижчого рівня – державної безпеки і безпеки державного кордону. У свою чергу, прикордонна безпека є підсистемою для безпеки державного кордону як один із векторів діяльності Державної прикордонної служби України. З’ясовано, що важливість функцій, покладених на Державну прикордонну службу України, обумовлює необхідність розмежування між чотирма видами безпеки, кожен з яких входить до сфери компетенції цього суб’єкта. Обґрунтовано, що розмежування має базуватися на зрозумілих і логічних критеріях, якими, у даному випадку, виступають рівні безпеки (це дозволяє відмежувати національну безпеку від державної) і зміст заходів безпеки (завдяки цьому ми можемо виокремити безпеку державного кордону і прикордонну безпеку). Визначено, що напрямами подальших наукових досліджень мають стати підготовка пропозицій щодо удосконалення термінології законодавчих та підзаконних правових актів, які регламентують діяльність Державної прикордонної служби України, в аспекті відмежування одне від одного між різних видів безпеки. The purpose of the article is to determine the features of ensuring national, state border security and the security of the state border in the aspect of the functioning of the State Border Guard Service of Ukraine. The article substantiates that the importance of a logical and consistent definition of the scope of competence of the State Border Guard Service of Ukraine is due to the need to thoroughly determine the legal status of each subject of the security and defense sector, especially under the legal regime of martial law. The category of the state border is a city-forming one, which makes it possible to preserve the objectivity of the theoretical search and the consistency of doctrinal developments. It is concluded that the activity of the State Border Guard Service of Ukraine is an element of ensuring national security. Thus, national security acts as a supersystem for systems of the lower level - state security and security of the state border. In turn, border security is a subsystem of state border security as one of the vectors of activity of the State Border Guard Service of Ukraine. The rationale is given that the importance of the functions assigned to the State Border Guard Service of Ukraine necessitates a distinction between four types of security, each of which is within the competence of this entity. Arguments are given that the distinction should be based on understandable and logical criteria, which, in this case, are the levels of security (this allows us to distinguish national security from state security) and the content of security measures (due to this, we can distinguish between state border security and border security). The conclusion is made that the directions for further scientific research should be the preparation of proposals for improving the terminology of legislative and subordinate legal acts regulating the activities of the State Border Guard Service of Ukraine, in the aspect of delimitation from each other between different types of security.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherІнтернаукаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesЮридичні науки;10-
dc.subjectДержавна прикордонна служба Україниuk_UA
dc.subjectнаціональна безпекаuk_UA
dc.subjectдержавна безпекаuk_UA
dc.subjectдержавний кордонuk_UA
dc.subjectбезпека державного кордонуuk_UA
dc.subjectприкордонна безпекаuk_UA
dc.subjectState Border Guard Service of Ukraineuk_UA
dc.subjectnational securityuk_UA
dc.subjectstate securityuk_UA
dc.subjectstate borderuk_UA
dc.subjectstate border securityuk_UA
dc.subjectborder securityuk_UA
dc.titleДержавна прикордонна служба України як суб’єкт забезпечення національної, державної, прикордонної безпеки та безпеки державного кордонуuk_UA
dc.title.alternativeThe State Border Service of Ukraine as a subject of ensuring national, state, border security and state border securityuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
шопіна.pdf248,42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.