Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6250
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСеник, В.В.-
dc.contributor.authorSenyk, V.V.-
dc.contributor.authorORCID ID: 0000-0002-0428-6443-
dc.contributor.authorМагеровська, Т.В.-
dc.contributor.authorMaherovska, T.V.-
dc.contributor.authorORCID ID: 0000-0001-6763-4321-
dc.contributor.authorМагеровський, Д.В.-
dc.contributor.authorMaherovskyi, D.V.-
dc.contributor.authorORCID ID: 0000-0001-5616-6972-
dc.date.accessioned2023-10-12T08:38:47Z-
dc.date.available2023-10-12T08:38:47Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.issn2519-2477-
dc.identifier.urihttps://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6250-
dc.descriptionСеник В.В. Особливості застосування систем дистанційного навчання у формуванні компетентностей під час підготовки фахівців з інформаційних технологій / В. В. Сеник, Т. В. Магеровська, Д. В. Магеровський // Науковий вісник НЛТУ України. - 2023. - Т. 33. - № 3. - С. 77-82.uk_UA
dc.description.abstractПроаналізовано розвиток систем дистанційного навчання із застосуванням інформаційно-комунікаційних технологій. Узагальнено основні переваги та недоліки, які впливають на формування загальних і спеціальних (фахових) компетентностей під час дистанційної форми навчання. Означено проблему необхідності дослідити вплив дистанційної форми навчання на формування спеціальних і фахових компетентностей під час підготовки фахівців за напрямом 12 – інформаційні технології. На підставі узагальненого досвіду застосування дистанційного навчання з використанням інформаційно-комунікаційних систем сформовано перелік питань для дослідження означеної вище проблематики. За результатами дослідження, проведеного за допомогою анонімного опитування здобувачів вищої освіти засобами програмного забезпечення Googlform, встановлено, що використання систем дистанційного навчання переважно сприяють засвоєнню знань під час підготовки фахівців з інформаційних технологій і їх варто активно використовувати на постійних засадах (після завершення карантинних обмежень чи припинення військових дій). Для цього потрібно внести відповідні зміни до освітньо-професійних програм з підготовки фахівців з інформаційних технологій, навчальних і робочих програм, іншого навчально-методичного забезпечення. У цій роботі означено потреби подальшого дослідження вказаної проблематики через певні застереження (обмеження), які окреслено за результатами проведеного опитування. Зокрема: дослідження здійснювали на підставі однієї освітньо-професійної програми; результати дослідження отримано на підставі аналізу діяльності одного закладу вищої освіти; кількість респондентів не є достатньо великою для того, щоб впроваджувати результати дослідження на підготовку фахівців з інформаційних технологій на загальнодержавному рівні. Водночас, у роботі закладено основи для подальших досліджень з цієї проблематики та впровадження їх результатів у процес підготовки фахівців з інформаційних технологій. The development of distance learning systems using information and communication technologies is analyzed. The main advantages and disadvantages that affect the formation of general and special (professional) competences during distance learning are summarized. The problem of the need to investigate the impact of distance education on the formation of special and professional competencies during the training of specialists in the field 12 – information technologies was identified. On the basis of the generalized experience of applying distance learning using information and communication systems, a list of questions for the study of the above-mentioned problems was formed. The development of distance learning systems using information and communication technologies is analyzed. The main advantages and disadvantages that affect the formation of general and special (professional) competences during distance learning are summarized. The problem of the need to investigate the impact of distance education on the formation of special and professional competencies during the training of specialists in the field 12 – information technologies was identified. Furthermore, the authors identified the need for further research of the indicated issues due to certain caveats (limitations) that were outlined as a result of the survey. Among them are as follows: the research was conducted on the basis of one educational and professional programme; the results of the study were obtained on the basis of the analysis of the activities of one institution of higher education; the number of respondents is not large enough to implement the results of the research on the training of information technology specialists at the national level. Besides, the work lays the foundations for further research on this issue and the implementation of their results in the process of training specialists in information technologies.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherНауковий вісник НЛТУ Україниuk_UA
dc.relation.ispartofseries;33/3-
dc.subjectгалузь знань 12 – інформаційні технологіїuk_UA
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіїuk_UA
dc.subjectтехнології дистанційного навчанняuk_UA
dc.subjectпрограмний засіб Googlformuk_UA
dc.subjectfield of knowledge 12 – information technologiesuk_UA
dc.subjectinformation and communication technologiesuk_UA
dc.subjectdistance learning technologiesuk_UA
dc.subjectGoogl Form softwareuk_UA
dc.titleОсобливості застосування систем дистанційного навчання у формуванні компетентностей під час підготовки фахівців з інформаційних технологійuk_UA
dc.title.alternativeFeatures of the application of distance education systems in the formation of competences during the training of information technology specialistsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сеник.pdf857,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.