Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6281
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГанущин, С.Н.-
dc.contributor.authorHanushchyn, S.N.-
dc.contributor.authorORCID ID: 0000-0002-6328-9978-
dc.date.accessioned2023-10-13T11:17:08Z-
dc.date.available2023-10-13T11:17:08Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttps://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6281-
dc.descriptionГанущин С. Перспективи реформи публічного управління у контексті сучасних демократичних трансформацій / Соломія Ганущин // Наукові праці Міжрегіональної академії управління персоналом. - Серія: Політичні науки та публічне управління. - 2022. - Випуск 3 (63). - С. 13-18.uk_UA
dc.description.abstractСтаття присвячена вивченню впливу сучасного рівня демократичних трансформацій на перспективи реформи публічного управління. У межах дослідження з’ясовано, що Європейський Союз є своєрідним політичним утворенням: з одного боку, це договірний союз держав-членів, а з іншого ‒ транснаціональна організація, яка виходить за рамки держав-членів. Ця двовимірність також визначає адміністративні та організаційні механізми в структурі та процедурах ЄС. Водночас адміністративний порядок ЄС є вирішальним не лише для розвитку правового регулювання, публічного управління і соціальної політики, а й для реалізації економічної політики: що б інвесторам, які виходять на ринок, було простіше і швидше починати підприємницьку діяльність. Аргументовано, що функціонування ЄС в низці випадків відрізняється від державного управління держав-членів. Основна відмінність полягає у тому, що організаційну систему ЄС не можна віднести до будь-якої організації державного управління. Однак це не означає, що в ЄС немає державного управління. В ЄС є щось інше, а саме те, що ЄС заснований на договірних відносинах і не має Конституції. Обумовлено, що існує ряд відмінностей при застосуванні правил адміністративного процесу в державах-членах. Європейські держави використовують різні моделі регулювання, а саме: в першій моделі законом встановлені особливі процесуальні правила для деяких адміністративних справ, але не для всіх процесуальних етапів, а тільки для одного з них; у другій моделі для деяких адміністративних справ законом встановлені докладні і конкретні процесуальні правила, які охоплюють кілька або всі етапи процесу; відповідно до третьої моделі, в деяких групах справ застосовуються особливі процесуальні правила щодо етапів процесу; в четвертій моделі країни, дотримуються загальних процесуальних правил, застосовують рішення, відповідно до яких встановлюються і застосовуються загальні процесуальні правила, які застосовують щодо всіх адміністративних справ і на всіх етапах процесу. The article is devoted to the study of the influence of the current level of democratic transformations on the prospects of public administration reform. The study revealed that the European Union is a kind of political entity: on the one hand, it is a contractual union of member states, and on the other, it is a transnational organization that goes beyond the boundaries of member states. This two-dimensionality also defnes the administrative and organizational mechanisms in the structure and procedures of the EU. At the same time, the EU administrative order is crucial not only for the development of legal regulation, public administration and social policy, but also for the implementation of economic policy: to make it easier and faster for investors entering the market to start business. It is argued that the functioning of the EU in a number of cases differs from the state administration of the member states. The main difference is that the organizational system of the EU cannot be attributed to any public administration organization. However, this does not mean that there is no public administration in the EU. There is something else about the EU, namely that the EU is based on contractual relations and does not have a Constitution. It is stipulated that there are a number of differences in the application of the rules of the administrative process in the member states. European states use different models of regulation, namely: in the frst model, the law establishes special procedural rules for some administrative cases, but not for all procedural stages, but only for one of them; in the second model, for some administrative cases, the law establishes detailed and specifc procedural rules that cover several or all stages of the process; according to the third model, in some groups of cases, special procedural rules are applied regarding the stages of the process; in the fourth model, countries that follow general procedural rules apply decisions according to which general procedural rules are established and applied, which apply to all administrative cases and at all stages of the process.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherНаукові праці Міжрегіональної академії управління персоналомuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПолітичні науки та публічне управління;3-
dc.subjectЄвропейський Союзuk_UA
dc.subjectдержаваuk_UA
dc.subjectгромадянське суспільствоuk_UA
dc.subjectлюдинаuk_UA
dc.subjectадмініструванняuk_UA
dc.subjectмоделі управлінняuk_UA
dc.subjectпублічне управлінняuk_UA
dc.subjectEuropean Unionuk_UA
dc.subjectstateuk_UA
dc.subjectcivil societyuk_UA
dc.subjectpersonuk_UA
dc.subjectadministrationuk_UA
dc.subjectmanagement modelsuk_UA
dc.subjectpublic managementuk_UA
dc.titleПерспективи реформи публічного управління у контексті сучасних демократичних трансформаційuk_UA
dc.title.alternativeProspects of public administration reform in the context of modern democratic transformationsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ганущин.pdf294,95 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.