Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6378
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКатолик, Г.В.-
dc.contributor.authorKatolyk, H.V.-
dc.date.accessioned2023-10-27T13:18:45Z-
dc.date.available2023-10-27T13:18:45Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttps://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6378-
dc.descriptionКатолик Г. В. Інноваційні підходи до формування професійної Я-концепції психолога-практика в умовах безперервної професійної освіти (за напрямком психодинамічна інтегративна дитячо-юнацька психотерапія) / Католик Г. В. // Наукові записки [Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова]. - Серія: Педагогічні науки. - 2016. - Вип. 129. - С. 67-77.uk_UA
dc.description.abstractВ статті розглядаються різноманітні підходи до формування Я-концепції та пропонується авторська модель формування Я-концепції психотерапевта в контексті онтогенетичного підходу та навчального професійного простору. Проаналізовано питання про відповідність психодинамічного напряму психотерапії вітчизняному менталітету. Обгрунтовано розроблену структурну інтегративну тривимірну модель післядипломної психокорекційно-психотерапевтичної освіти з напрямку “Психодинамічної інтегративної дитячої та юнацької психокорекції та психотерапії”. Наголошено на потребі максимального приближення процесу навчання до вимог професійної практичної діяльності шляхом використання активних соціально-психологічних методів навчання. На основі проаналізованих наукових підходів та авторського дослідження Я-концепції практичного психолога побудовано модель, що унаочнює можливий зріз інтеграції та взаємодоповнення складових Я-концепції у сфері самосвідомості психолога-практика та психотерапевта в структурі післядипломної професійної освіти. The article deals with different approaches to the formation of self-concept and invited the author’s model of self-concept therapist ontogenetic approach in the context of professional and educational space. Analyzed the issue of compliance psychodynamic psychotherapy national trend mentality. Structural integrative grounded three-dimensional model of postgraduate psychotherapy, psycho-education area “Psychodynamic Integrative Child and Youth correction and psychotherapy”. Emphasized the need to maximize the learning process approaching the requirements of professional practice through the use of active social psychological methods. Based on the reviewed scientific approaches and research of author self-concept Psychologist built a model that exemplifies a possible cut integration and complementary components of self-concept in self-practice psychologist and psychotherapist in the structure of postgraduate professional education. Based on the reviewed scientific approaches and research of author self-concept Psychologist built a model that exemplifies a possible cut integration and complementary components of self-concept in self-practice psychologist and psychotherapist in the structure of postgraduate professional education.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherНаукові записки Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгомановаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;129-
dc.subjectЯ-концепціяuk_UA
dc.subjectЯ-образuk_UA
dc.subjectідентичністьuk_UA
dc.subjectонтогенезuk_UA
dc.subjectдитячо-юнацька психотерапіяuk_UA
dc.subjectбезперервна професійна освітаuk_UA
dc.subjectself-conceptuk_UA
dc.subjectself-imageuk_UA
dc.subjectidentityuk_UA
dc.subjectontogenyuk_UA
dc.subjectjunior therapyuk_UA
dc.subjectcontinuous professional educationuk_UA
dc.titleІнноваційні підходи до формування професійної я-концепції психолога-практика в умовах безперервної професійної освіти (за напрямком психодинамічна інтегративна дитячо-юнацька психотерапія)uk_UA
dc.title.alternativeInnovative Approaches to Forming the Professional Self-conception of Practical Psychologist in the Conditions of Continuous Trade Education (After Direction Psycho Diagnostics Integrative Child-Youth Psychotherapy)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Nzped_2016_129_11.pdf438,5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.