Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6408
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГанущин, С.Н.-
dc.contributor.authorHanushchyn, S.N.-
dc.date.accessioned2023-10-31T12:42:03Z-
dc.date.available2023-10-31T12:42:03Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttps://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6408-
dc.descriptionГанущин С.Н. Розвиток публічного управління в Україні на засадах імплементації демократичних принципів у публічну діяльність / Ганущин С.Н. // Вчені записки ТНУ імені В.І. Вернадського. - Серія: Державне управління. - 2020. - Том 31 (70). - № 5. - С. 127-132.uk_UA
dc.description.abstractВисвітлено особливості розвитку публічного управління в Україні на засадах імплементації демократичних принципів у публічну діяльність. З’ясовано, що в економічно розвинених країнах наявний алгоритм реорганізації держави відповідно до гасла «зробити управління різновидом бізнесу», що згодом був імплементований у концепцію «Нового державного менеджменту» (New Public Management) або «Нового державного управління». Відповідно до цієї концепції, держава виконує роль «агента», спрямованого на задоволення запитів із боку замовника, тобто громадянина. Основне завдання такої держави полягає у якнайшвидшому виконанні замовлення з отриманням найоптимальнішого результату при фіксованих витратах (або мінімізації витрат за фіксованої якості результату). Утім, опоненти цієї моделі вказують на те, що діяльність органів державної влади годиться спрямувати на досягнення не лише економічної ефективності, а й суспільної справедливості. Відтак обґрунтовано, що держава зобов’язана не лише наказувати, а й стимулювати відповідальну, особливо соціально спрямовану діяльність, інших суб’єктів управління; етично мотивувати весь управлінський процес. Вона має перебудовуватися на ефективне багаторівневе глобальне управління, що поєднує взаємодію міжнародних, національних, регіональних і локальних компонентів її загальної управлінської системи. Таким чином, державне управління через нестабільність глобалізаційних та інших аспектів розвитку суспільства вимагає і розробки довгострокових, варіативних перспектив його розвитку, і вміння реалізації ефективних ситуативних політик. Урешті, доведено, що держава покликана більшою мірою координувати суспільну взаємодію усіх суб’єктів політики, залишаючи за собою основну функцію виразника і захисника громадських цінностей. У цьому контексті публічне управління набуває консультаційних і ринкових рис, розвиваючи взаємодію за лінією: держава – бізнес – громадянське суспільство – експертні організації – наукові центри. The article is devoted to the study of the development of public administration in Ukraine on the basis of the implementation of democratic principles in public activities. It was found that in economically developed countries there is a recipe for reorganization of the state in accordance with the slogan “do business management”, which was later implemented in the concept of “New Public Management” or “New Public Administration”. According to this concept, the state acts as an “agent” aimed at satisfying requests from the customer, ie the citizen. The main task of such a state is to fulfll the order as quickly as possible with the best result at a fxed cost (or minimize costs with a fxed quality of the result). However, opponents of this model point out that public authorities should be aimed at achieving not only economic efciency but also social justice. Therefore, it is substantiated that the state is obliged not only to order, but also to stimulate responsible, especially socially oriented activities, other subjects of government; ethically motivate the entire management process. It must be restructured into an effective multilevel global governance that combines the interaction of international, national, regional and local components of its overall governance system. Thus, public administration due to the instability of globalization and other aspects of society requires the development of long-term, variable prospects for its development, and the ability to implement effective situational policies. In the end, it is proved that the state is called to better coordinate the social interaction of all political actors, while retaining the main function of spokesman and defender of public values. In this context, public administration acquires consulting and market features, developing cooperation along the lines of: state - business - civil society - expert organizations - research centers.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherВчені записки ТНУ імені В. І. Вернадськогоuk_UA
dc.relation.ispartofseriesДержавне управління;31/5-
dc.subjectstateuk_UA
dc.subjectcivil societyuk_UA
dc.subjectcitizenuk_UA
dc.subjectdemocratic principlesuk_UA
dc.subjectpublic activityuk_UA
dc.subjectpublic administrationuk_UA
dc.subjectдержаваuk_UA
dc.subjectгромадянське суспільствоuk_UA
dc.subjectгромадянинuk_UA
dc.subjectдемократичні принципиuk_UA
dc.subjectпублічна діяльністьuk_UA
dc.subjectпублічне управлінняuk_UA
dc.titleРозвиток публічного управління в Україні на засадах імплементації демократичних принципів у публічну діяльністьuk_UA
dc.title.alternativeDevelopment of public governance in Ukraine on the principles of implementation of democratic principles in public activityuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ганущин 25.pdf273,22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.