Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6461
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВавринів, О.С.-
dc.contributor.authorVavryniv, O.S.-
dc.contributor.authorORCID ID: 0000-0002-5166-6887-
dc.date.accessioned2023-11-07T10:31:45Z-
dc.date.available2023-11-07T10:31:45Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttps://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6461-
dc.descriptionВавринів О.С. Теоретичне обґрунтування комплексної програми соціально-психологічного тренінгу формування професійної емпатії майбутніх рятувальників / Вавринів О.С. // Теоретичні і прикладні проблеми психології. - 2020. - № 1(51). - С. 34-45.uk_UA
dc.description.abstractУ статті проаналізовано погляди на емпатію, зокрема, особистісний та професійний. Розглянуто роль емпатії у професіях допомагаючого типу, а саме психологів, медиків, соціальних працівників, працівників аварійнорятувальних служб. Встановлено, що емпатія виступає як мотив-посередник у допомагаючій діяльності та проявляється у різних формах, таких як допомога, просоціальна і альтруїстична поведінка. Теоретично обґрунтовано зміст комплексної програми соціально-психологічного тренінгу формування професійної емпатії майбутніх рятувальників. Показано, що впровадження комплексної програми соціально-психологічного тренінгу сприяло формуванню професійної емпатії майбутніх рятувальників, а також розвитку інших професійно важливих якостей, зокрема, готовність до ризику, мотивація досягнення успіху, високий рівень просторових уявлень, високий рівень нервовопсихічної стійкості, впевненість, використання активних дії у стресових ситуаціях, підвищений рівень готовності до екстремальної діяльності. Оскільки при розробці тренінгу було враховано особливості професійного та особистісного становлення майбутніх рятувальників, актуальні проблеми службової діяльності, у спілкуванні та міжособистісних стосунках. The article examines views on empathy, in particular, personal and professional. The role of empathy in the professions of assisting type, namely psychologists, physicians, social workers, emergency workers, is considered. Empathy has been found to act as a mediator in supportive activities and manifest itself in various forms, such as assistance, prosocial and altruistic behavior. Theoretically substantiated the content of the complex program of social-psychological training of formation of professional empathy of future rescuers. It is shown that the introduction of a comprehensive program of social and psychological training contributed to the formation of professional empathy of future rescuers, as well as the development of other professionally important qualities, in particular, the willingness to risk, the motivation for success, high levels of spatial ideas, high levels of nervous and psychic steadiness, active actions in stressful situations, increased level of readiness for extreme activity. Because the development of the training took into account the peculiarities of professional and personal formation of future rescuers, the actual problems of service, communication and interpersonal relationships.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherТеоретичні і прикладні проблеми психологіїuk_UA
dc.relation.ispartofseries;1-
dc.subjectемпатіяuk_UA
dc.subjectпрофесійна емпатіяuk_UA
dc.subjectдопомагаюча діяльністьuk_UA
dc.subjectмайбутні рятувальникиuk_UA
dc.subjectтренінгuk_UA
dc.subjectempathyuk_UA
dc.subjectprofessional empathyuk_UA
dc.subjectsupport activitiesuk_UA
dc.subjectfuture rescuersuk_UA
dc.subjecttraininguk_UA
dc.titleТеоретичне обґрунтування комплексної програми соціально-психологічного тренінгу формування професійної емпатії майбутніх рятувальниківuk_UA
dc.title.alternativeTheoretical justification of the complex program of social-psychological training forming professional empaty of future rescueuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Вавринів 5-DOI.pdf5,4 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.