Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6492
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАль Аззам, Фарук Ахмад Фалех-
dc.contributor.authorAl Azzam, Farouq Ahmad Faleh-
dc.contributor.authorORCID ID: 0000-0001-7407-4828-
dc.contributor.authorХомко, Л.В.-
dc.contributor.authorKhomko, L.V.-
dc.contributor.authorORCID ID: 0000-0001-5400-0477-
dc.contributor.authorМихайлик, Н.-
dc.contributor.authorMykhailyk, N.-
dc.contributor.authorORCID ID: 0000-0003-0048-9910-
dc.contributor.authorМаслак, О.-
dc.contributor.authorMaslak, O.-
dc.contributor.authorORCID ID: 0000-0002-6841-1901-
dc.contributor.authorДанчак, Л.-
dc.contributor.authorDanchak, L.-
dc.contributor.authorORCID ID: 0000-0001-8768-7543-
dc.date.accessioned2023-11-16T09:12:20Z-
dc.date.available2023-11-16T09:12:20Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6492-
dc.descriptionAl Azzam F. A. F. Optimization of International Trade for Sustainable Development Marketing Strategy: Economic and Legal EU Regulations / Farouq Ahmad Faleh Al Azzam , Lesya Khomko, Nataliia Mykhailyk, Oleksandr Maslak, Lesia Danchak // International Journal of Sustainable Development and Planning. - 2023. - Volume 18. - Issue 8. - P. 2615-2621.uk_UA
dc.description.abstractОсновною метою статті є визначення методичного підходу до оцінки міжнародної торгівлі в рамках забезпечення сталого розвитку країн ЄС у контексті формування маркетингової стратегії. Об’єктом дослідження є система регулювання міжнародної торгівлі країн ЄС. Метою статті є розробка методичного підходу до оцінки міжнародної торгівлі з метою сприяння сталому розвитку країн ЄС у контексті формування маркетингової стратегії. Методика включає метод інтелектуального аналізу з використанням техніки методу асоціацій. Використання методу асоціацій дозволяє на першому етапі аналізу виявити можливі приховані залежності та закономірності у великому масиві статистичних даних. Основним результатом дослідження є представлений графік, який здатний визначити приховані залежності та закономірності в рамках оптимізації міжнародної торгівлі через великий масив даних. Інноваційність дослідження полягає у застосуванні сучасного методичного підходу до економіко-правового регулювання оптимізації міжнародної торгівлі в рамках сталого розвитку через пошук прихованих залежностей і закономірностей у даних. Дослідження обмежується врахуванням специфіки економіко-правового регулювання міжнародної торгівлі лише в межах країн ЄС. Подальші дослідження мають бути присвячені системі регулювання міжнародної торгівлі в усьому світі. The main purpose of the article is to define a methodical approach to the evaluation of international trade within the framework of ensuring the sustainable development of EU countries in the context of the formation of a marketing strategy. The object of the study is the system of international trade regulation of the EU countries. The article aims to develop a methodical approach for evaluating international trade, with the goal of promoting sustainable development in EU countries in the context of the formation of a marketing strategy. The methodology includes the method of intellectual analysis using the technique of the association method. The use of the association method allows, at the first stage of analysis, to identify possible hidden dependencies and patterns in a large array of statistical data. The main result of the study is the presented graph, which is able to determine hidden dependencies and regularities in the framework of international trade optimization through a large array of data. The innovativeness of the research involves the application of a modern methodical approach to the economic and legal regulation of international trade optimization within the framework of sustainable development through the search for hidden dependencies and regularities in the data. The study is limited by taking into account the specifics of the economic and legal regulation of international trade only within the EU countries. Further research should be devoted to the system of regulation of international trade around the world.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherInternational Journal of Sustainable Development and Planninguk_UA
dc.relation.ispartofseries;18/8-
dc.subjectсталий розвитокuk_UA
dc.subjectрегулюванняuk_UA
dc.subjectоптимізаціяuk_UA
dc.subjectторгівляuk_UA
dc.subjectправове регулюванняuk_UA
dc.subjectміжнародна торгівляuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectЄСuk_UA
dc.subjectsustainable developmentuk_UA
dc.subjectregulationuk_UA
dc.subjectoptimizationuk_UA
dc.subjecttradeuk_UA
dc.subjectlegal regulationsuk_UA
dc.subjectinternational tradeuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectEUuk_UA
dc.titleOptimization of International Trade for Sustainable Development Marketing Strategy: Economic and Legal EU Regulations (Scopus)uk_UA
dc.title.alternativeОптимізація міжнародної торгівлі для маркетингової стратегії сталого розвитку: економічні та правові норми ЄС (Scopus)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації індексовані в наукометричних базах Web of Science та Scopus

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ijsdp_18.08_34.pdf1,52 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.