Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6505
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Лялюк, Г.М. | - |
dc.contributor.author | Lialiuk, H.M. | - |
dc.date.accessioned | 2023-11-21T09:54:41Z | - |
dc.date.available | 2023-11-21T09:54:41Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6505 | - |
dc.description | Лялюк Г. Модель психологічного супроводу становлення професійної ідентичності майбутніх педагогів як психолого-педагогічна проблема / Галина Лялюк // Проблеми гуманітарних наук. - Серія: Психологія. - 2016. - Вип. 39. - С. 105-113. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано модель психологічного супроводу професійної ідентичності майбутніх педагогів. Розвиток професійної ідентичності студентів може здійснюватися під час навчально-виховного процесу шляхом активного засвоєння провідних професійних позицій у контексті особистісного зростання. Доцільним є використання активних методів і прийомів навчання, спрямованих на оптимізацію процесу підготовки майбутніх фахівців через активізацію самопізнання, їх професійного самовизначення, усвідомлення реальності життєвих планів. This paper analyzes of model psychological accompaniment professional identity of future teachers. The development of professional identity of students can be carried out during the educational process through active assimilation of the leading professional positions in the context of personal growth. It makes sense to use active learning methods and techniques aimed at optimizing the process of preparing future professionals through activation of selfknowledge, their professional self- awareness of the reality of life plans. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Проблеми гуманітарних наук | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Психологія;39 | - |
dc.subject | модель психологічного супроводу | uk_UA |
dc.subject | професійна ідентичність | uk_UA |
dc.subject | самопізнання | uk_UA |
dc.subject | самовизначення | uk_UA |
dc.subject | професійна рефлексія | uk_UA |
dc.subject | професійне мислення, | uk_UA |
dc.subject | готовність до професійної діяльності | uk_UA |
dc.subject | model psychological accompaniment | uk_UA |
dc.subject | professional identity | uk_UA |
dc.subject | self-knowledge | uk_UA |
dc.subject | self-reflection | uk_UA |
dc.subject | professional | uk_UA |
dc.subject | professional thinking | uk_UA |
dc.subject | commitment to the profession | uk_UA |
dc.title | Модель психологічного супроводу становлення професійної ідентичності майбутніх педагогів як психолого-педагогічна проблема | uk_UA |
dc.title.alternative | The model psychological accompaniment professional identity of future teachers as a psychological and pedagogical problem | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
cgiirbis_64 (1).pdf | 250,06 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.