Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6506
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛялюк, Г.М.-
dc.contributor.authorLialiuk, H.M.-
dc.date.accessioned2023-11-21T10:25:57Z-
dc.date.available2023-11-21T10:25:57Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttps://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6506-
dc.descriptionЛялюк Г. Формування професійно-педагогічної ідентичності майбутніх педагогів / Галина Лялюк // Збірник наукових праць: філософія, соціологія, психологія. - 2015. - Вип. 20. - Ч. 2. - С. 207-213 .uk_UA
dc.description.abstractУ статті проаналізовано психолого-педагогічні умови, шляхи та засоби професійної ідентичності майбутніх педагогів. Розвиток професійної ідентичності студентів може здійснюватись під час навчально-виховного процесу шляхом активного засвоєння провідних професійних позицій у контексті особистісного зростання. Доцільним є використання активних методів і прийомів навчання, спрямованих на оптимізацію процесу підготовки майбутніх фахівців через активізацію самопізнання, їх професійного самовизначення, усвідомлення реальності життєвих планів. This paper analyzes the psychological and pedagogical conditions, ways and means of professional identity of future teachers. The development of professional identity of students can be carried out during the educational process through active assimilation of the leading professional positions in the context of personal growth. It makes sense to use active learning methods and techniques aimed at optimizing the process of preparing future professionals through activation of self-knowledge, their professional self-awareness of the reality of life plans.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЗбірник наукових праць: філософія, соціологія, психологіяuk_UA
dc.relation.ispartofseries;20/2-
dc.subjectпрофесійно-психологічна ідентифікаціяuk_UA
dc.subjectпрофесійна ідентичністьuk_UA
dc.subjectсамопізнанняuk_UA
dc.subjectсамовизначенняuk_UA
dc.subjectпрофесійна рефлексіяuk_UA
dc.subjectпрофесійне мисленняuk_UA
dc.subjectготовність до професійної діяльностіuk_UA
dc.subjectvocational teacher identityuk_UA
dc.subjectprofessional identityuk_UA
dc.subjectself-knowledgeuk_UA
dc.subjectself-reflectionuk_UA
dc.subjectprofessionaluk_UA
dc.subjectprofessional thinkinguk_UA
dc.subjectcommitment to the professionuk_UA
dc.titleФормування професійно-педагогічної ідентичності майбутніх педагогівuk_UA
dc.title.alternativeFormation of professional and pedagogical identity of future teachersuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
cgiirbis_64.pdf1,51 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.