Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6509
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ковальчук, З.Я. | - |
dc.contributor.author | Kovalchuk, Z.Ya. | - |
dc.date.accessioned | 2023-11-22T09:25:55Z | - |
dc.date.available | 2023-11-22T09:25:55Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6509 | - |
dc.description | Ковальчук З. Я. Психолого-технологічні особливості процесу оптимізації навчання / З. Я. Ковальчук // Педагогічний дискурс. - 2012. - Вип. 13. - С. 148-152. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті автор розкриває деякі психолого-технологічні аспекти оптимізації навчання. Вказує, що вони покликані створювати оптимальні умови для розв’язання практичних завдань і є процесом комплексного впливу на особистість студента. Використання інноваційних технологій навчання, на думку автора, вимагає такої організації педагогічного процесу, де головним стає не формальне засвоєння знань, умінь і навичок, а пошук варіантів розв’язання проблем, аналіз альтернатив. Рsychological and technological features of the process of study optimization are revealed by the author of the article. It is indicated that they are designed to create optimal conditions for the solution of practical problems and is a process of complex influence onto the personality of the student. Using innovative learning technologies, to the author’s opinion, requires such an organization of the pedagogical process, where the main isn‘t formal mastering of knowledge and skills, but the search of options for solving problems, analyzing of the alternatives. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Педагогічний дискурс | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | ;13 | - |
dc.subject | науково-педагогічний працівник | uk_UA |
dc.subject | студент | uk_UA |
dc.subject | педагогічна майстерність | uk_UA |
dc.subject | оптимізація навчання | uk_UA |
dc.subject | педагогічна технологія | uk_UA |
dc.subject | методика | uk_UA |
dc.subject | дидактика | uk_UA |
dc.subject | інноваційна діяльність | uk_UA |
dc.subject | teaching staff | uk_UA |
dc.subject | student | uk_UA |
dc.subject | teaching skills | uk_UA |
dc.subject | optimization of training | uk_UA |
dc.subject | educational technology | uk_UA |
dc.subject | methodology | uk_UA |
dc.subject | didactics | uk_UA |
dc.subject | innovational activity | uk_UA |
dc.title | Психолого-технологічні особливості процесу оптимізації навчання | uk_UA |
dc.title.alternative | Рsychological and Technological Bases of the Process of Learning Optimization | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
0peddysk_2012_13_36.pdf | 287,51 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.