Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6509
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКовальчук, З.Я.-
dc.contributor.authorKovalchuk, Z.Ya.-
dc.date.accessioned2023-11-22T09:25:55Z-
dc.date.available2023-11-22T09:25:55Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.urihttps://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6509-
dc.descriptionКовальчук З. Я. Психолого-технологічні особливості процесу оптимізації навчання / З. Я. Ковальчук // Педагогічний дискурс. - 2012. - Вип. 13. - С. 148-152.uk_UA
dc.description.abstractУ статті автор розкриває деякі психолого-технологічні аспекти оптимізації навчання. Вказує, що вони покликані створювати оптимальні умови для розв’язання практичних завдань і є процесом комплексного впливу на особистість студента. Використання інноваційних технологій навчання, на думку автора, вимагає такої організації педагогічного процесу, де головним стає не формальне засвоєння знань, умінь і навичок, а пошук варіантів розв’язання проблем, аналіз альтернатив. Рsychological and technological features of the process of study optimization are revealed by the author of the article. It is indicated that they are designed to create optimal conditions for the solution of practical problems and is a process of complex influence onto the personality of the student. Using innovative learning technologies, to the author’s opinion, requires such an organization of the pedagogical process, where the main isn‘t formal mastering of knowledge and skills, but the search of options for solving problems, analyzing of the alternatives.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherПедагогічний дискурсuk_UA
dc.relation.ispartofseries;13-
dc.subjectнауково-педагогічний працівникuk_UA
dc.subjectстудентuk_UA
dc.subjectпедагогічна майстерністьuk_UA
dc.subjectоптимізація навчанняuk_UA
dc.subjectпедагогічна технологіяuk_UA
dc.subjectметодикаuk_UA
dc.subjectдидактикаuk_UA
dc.subjectінноваційна діяльністьuk_UA
dc.subjectteaching staffuk_UA
dc.subjectstudentuk_UA
dc.subjectteaching skillsuk_UA
dc.subjectoptimization of traininguk_UA
dc.subjecteducational technologyuk_UA
dc.subjectmethodologyuk_UA
dc.subjectdidacticsuk_UA
dc.subjectinnovational activityuk_UA
dc.titleПсихолого-технологічні особливості процесу оптимізації навчанняuk_UA
dc.title.alternativeРsychological and Technological Bases of the Process of Learning Optimizationuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
0peddysk_2012_13_36.pdf287,51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.