Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6511
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКовальчук, З.Я.-
dc.contributor.authorKovalchuk, Z.Ya.-
dc.date.accessioned2023-11-22T09:59:23Z-
dc.date.available2023-11-22T09:59:23Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttps://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6511-
dc.descriptionКовальчук З. Я. Функціонально-рольові та статусні характеристики учасників педагогічної взаємодії як детермінанти формування механізмів міжособистісних стосунків / Ковальчук З. Я. // Актуальні проблеми соціології, психології, педагогіки. - 2013. - Вип. 19. - С. 147-155.uk_UA
dc.description.abstractУ статті автор розкриває вплив функціонально-рольових та статусних характеристик учасників педагогічної взаємодії на механізми формування міжособистісних стосунків. Розглядаються механізми педагогічних стосунків. Розкрита визначена залежність визначених механізмів формування взаємодії педагога та учня від специфіки соціальної ролі, яку вони виконують, а також від набутого статусу в групі. The article reveals the influence functional role and status characteristics of participants in the pedagogical interaction mechanisms of interpersonal relationships. We consider mechanisms pedagogical relationship. Revealed The dependence of certain mechanisms of formation of interaction between teacher and student on the specific social role they perform, as well as gained status in the group.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherАктуальні проблеми соціології, психології, педагогікиuk_UA
dc.relation.ispartofseries;19-
dc.subjectпедагогічна взаємодіяuk_UA
dc.subjectмеханізми взаємодіїuk_UA
dc.subjectвчительuk_UA
dc.subjectученьuk_UA
dc.subjectстатусuk_UA
dc.subjectсоціальна рольuk_UA
dc.subjectpedagogical interactionuk_UA
dc.subjectinteraction mechanismsuk_UA
dc.subjectteacheruk_UA
dc.subjectstudentuk_UA
dc.subjectsocial roleuk_UA
dc.subjectstatusuk_UA
dc.titleФункціонально-рольові та статусні характеристики учасників педагогічної взаємодії як детермінанти формування механізмів міжособистісних стосунківuk_UA
dc.title.alternativeFunctional-role and status characteristics of participants in pedagogical interaction as determinants of the formation of mechanisms of interpersonal relationsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
apspp_2013_19_23.pdf341,63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.