Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6556
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКащук, М.Г.-
dc.contributor.authorKashchuk, M.H.-
dc.contributor.authorORCID ID: 0000-0001-5881-3280-
dc.contributor.authorЛипченко, Т.С.-
dc.contributor.authorLypchenko, T.S.-
dc.contributor.authorORCID ID: 0000-0003-0173-3372-
dc.date.accessioned2023-12-12T11:52:49Z-
dc.date.available2023-12-12T11:52:49Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6556-
dc.descriptionКащук М.Г. Сучасні тенденції у навчанні і вивченні іноземних мов / М. Кащук, Т.С. Липченко // Актуальнi питання гуманiтарних наук. - 2023. - Вип. 67. - Т.1. - С. 339-344.uk_UA
dc.description.abstractПідходи, методи та способи навчання і вивчення будь-якої іноземної мови потребують постійного переосмислення і покращення. Нові ідеї щодо удосконалення методики викладання іноземної мови з’являються в міру того, як відбуваються зміни у системі мови, а також внаслідок нових можливостей, які пропонують новітні технології. І викладачі іноземних мов, і здобувачі освіти, які вивчають іноземні мови, повинні слідувати новітнім тенденціям у викладанні і навчанні мови. У статті виділено важливі аспекти викладання мови, розкрито сутність поняття «тенденції у викладанні іноземних мов». Проаналізовано деякі сучасні передові тенденції у викладанні і вивченні іноземних мов, і розкрито їх позитивний вплив на здобувачів освіти. Зокрема, охарактеризовано такі тенденції: онлайн та змішане навчання (мають кілька переваг: більша гнучкість для здобувачів освіти, більш індивідуалізоване навчання, доступ до широкого спектру цифрових ресурсів), віртуальна реальність (переваги: дозволяє зануритися здобувачам освіти в змодельоване середовище, яке може бути адаптоване до їхніх потреб у вивченні мови), використання соціальних мереж (сучасна студентська молодь може з ефективністю використовувати їх для вивчення іноземної мови, слідкуючи за іншомовним контентом), адаптивне програмне забезпечення (основні його особливості: персоналізація, зворотний зв’язок, диференціація, моніторинг), ед’ютейнмент (основна мета – навчити розважаючи), «перевернутий клас» (цей метод допомагає здобувачам брати активну роль у навчальному процесі і розвивати більшу автономію в навчанні), навчання у співпраці (заняття, які базуються на співпраці між здобувачами, допомагають розвивати такі важливі навички (soft skills), як робота в команді, делегування повноважень, тайм-менеджмент, співпраця, прийняття рішень, прагнення досягти спільної мети тощо). Approaches, methods and ways of teaching and learning any foreign language require constant rethinking and improvement. New ideas for improving the methodology of teaching a foreign language appear as changes occur in the language system, and also as a result of new opportunities offered by the latest technologies. Both foreign language teachers and foreign language learners must follow the latest trends in language teaching and learning. The article highlights important aspects of language teaching, reveals the essence of the concept of "trends in foreign language teaching". Some modern advanced trends in foreign language teaching and learning are analyzed, and their positive influence on applicants for education is revealed. In particular, the following trends are characterized: online and blended learning (their advantages include greater flexibility for learners, more individualized learning, access to a wide range of digital resources), virtual reality (advantages: allows learners to immerse themselves in a simulated environment that can be adapted to their needs in language learning), use of social networks (modern student youth can effectively use them to learn a foreign language by following foreign language content), adaptive software (its main features are as follows: personalization, feedback, differentiation, monitoring), edutainment (its main goal is to teach while entertaining), "flipped classroom" (this method helps applicants for education take an active role in the learning process and develop greater autonomy in learning), collaborative learning (classes based on cooperation between applicants for education help develop such important skills (soft skills) as teamwork, delegation of authority, time management, cooperation, decision-making, striving to achieve a common goal, etc.).uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherАктуальнi питання гуманiтарних наукuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка;67/1-
dc.subjectтенденціяuk_UA
dc.subjectздобувач освітиuk_UA
dc.subjectіноземна моваuk_UA
dc.subjectвикладанняuk_UA
dc.subjectнавчанняuk_UA
dc.subjecttrenduk_UA
dc.subjectapplicant for educationuk_UA
dc.subjectforeign languageuk_UA
dc.subjectteachinguk_UA
dc.subjectlearninguk_UA
dc.titleСучасні тенденції у навчанні і вивченні іноземних мовuk_UA
dc.title.alternativeCurrent trends in teaching and learning foreign languagesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kashchuk.pdf360,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.