Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6584
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorKryshtanovych, M.-
dc.contributor.authorORCID ID: 0000-0003-1750-6385-
dc.contributor.authorBilyk, V.-
dc.contributor.authorORCID ID: 0000-0002-6860-7728-
dc.contributor.authorГанущин, С.Н.-
dc.contributor.authorHanushchyn, S.N.-
dc.contributor.authorORCID ID: 0000-0002-6328-9978-
dc.contributor.authorSheremet, I.-
dc.contributor.authorORCID ID: 0000-0002-8757-3287-
dc.contributor.authorVasylenko, K.-
dc.contributor.authorORCID ID: 0000-0003-3152-4790-
dc.date.accessioned2023-12-26T14:27:44Z-
dc.date.available2023-12-26T14:27:44Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.issn2345-0487-
dc.identifier.urihttps://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6584-
dc.descriptionKryshtanovych M. Modelling the ways to increase the creativity of psychology students as a basic factor in professional development / Myroslav Kryshtanovych, Valentyna Bilyk, Solomiia Hanushchyn, Inesa Sheremet, Kateryna Vasylenko // Creativity studies. - 2021. - Volume 14. - Issue 1. - P. 34-50.uk_UA
dc.description.abstractОдним із важливих завдань сучасної системи психології у вищих навчальних закладах є не лише розвиток професійного потенціалу студентів, а й всебічний розвиток їх особистості. Мета статті – систематизувати процес підвищення креативності студентів-психологів за допомогою механізмів та елементів функціональної моделі IDEF0. Новизна даного дослідження полягає в тому, що у сфері освіти, зокрема підвищення такого суб’єктивного показника, як творчі здібності, досі не розроблено методики, яка б дозволяла сформувати зрозумілу та просту, але водночас гнучку систему. дій. Причиною вибору саме цієї моделі було те, що вона найбільш наочна та зрозуміла для представників вищих навчальних закладів. Також ця модель є універсальною в частині додавання окремих підрівнів і підзадач, якщо для конкретного навчального закладу вона виявляється неповною або недостатньо деталізованою. Таким чином, саме модель IDEF0 може найбільшою мірою розкрити такий суб'єктивний процес, як підвищення креативності студентів-психологів. Представлено кроки для підвищення креативності студентів-психологів, які є результатом скрупульозного аналізу та багаторічних досліджень авторів у цій галузі. Науковим внеском даної статті можна вважати формування механізму підвищення креативності студентів-психологів не в контексті створення чіткої методики, а в контексті формування універсального алгоритму з полірівневістю деталізації мети. One of the important tasks of the modern system of psychology in higher educational institutions is not only the development of student’s professional potential but also the comprehensive development of their personality. Te purpose of the article is to systematize the process of increasing the creativity of psychology students with the help of mechanisms and elements of the functional model of IDEF0. Te novelty of this study lies in the fact that in the feld of education, in particular, increasing such a subjective indicator as creative abilities, there has not yet been a methodology that allows forming an understandable and simple, but at the same time flexible system of actions. Te reason for choosing this model was that it is the most visual and easy to understand for representatives of higher educational institutions. Also, this model is universal in terms of adding separate sublevels and subtasks, if for a particular educational institution it turns out to be incomplete or insufciently detailed. Tus, it is the IDEF0 model that can reveal to the greatest extent such a subjective process as an increase in creativity among psychology students. Te steps for increasing the creativity of psychology students are presented, which are the result of scrupulous analysis and many years of research by the authors in this area. Te scientifc contribution of this article can be considered the formation of a mechanism for increasing the creativity of psychology students, not in the context of creating a clear methodology, but in the context of forming a universal algorithm with poly-levels for detailing the goal.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherCreativity studiesuk_UA
dc.relation.ispartofseries;14/1-
dc.subjectтворчий потенціалuk_UA
dc.subjectкреативністьuk_UA
dc.subjectмодель IDEF0uk_UA
dc.subjectособистісний розвитокuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectпрофесійний потенціалuk_UA
dc.subjectстудент-психологuk_UA
dc.subjectcreative potentialuk_UA
dc.subjectcreativityuk_UA
dc.subjectmodel IDEF0uk_UA
dc.subjectpersonal developmentuk_UA
dc.subjectprofessional potentialuk_UA
dc.subjectprofessional traininguk_UA
dc.subjectpsychology studentuk_UA
dc.titleModelling the ways to increase the creativity of psychology students as a basic factor in professional development (Scopus)uk_UA
dc.title.alternativeМоделювання шляхів підвищення креативності студентів-психологів як базового чинника професійного розвитку (Scopus)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації індексовані в наукометричних базах Web of Science та Scopus

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ганущин 4 скоп.pdf530,18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.