Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6601
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКатолик, Г.В.-
dc.contributor.authorKatolyk, H.V.-
dc.contributor.authorORCID ID: 0000-0002-2169-0018-
dc.date.accessioned2023-12-27T12:29:00Z-
dc.date.available2023-12-27T12:29:00Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.issn2410-3527-
dc.identifier.urihttps://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6601-
dc.descriptionКатолик Г.В. Психологічне обгрунтування та опис авторської психодіагностичної проективної методики СЕДНОР / Католик Галина Вікторівна // Психологія і особистість.- 2023. - Випуск 2 (24). - С. 233-263.uk_UA
dc.description.abstractМетою статті є розглянути процес створення авторської психодіагностичної методики СЕДНОР на основі різноманітних інтегрованих наукових підходів з урахуванням вікових особливостей особистості та умов перебування респондентів; проаналізувати результати багаторічного експериментального дослідження, спрямованого на вивчення та психодіагностику взаємозв՚язку перцептивних, когнітивних процесів та творчого потенціалу особистості на прикладів учнів молодших класів; описати алгоритм авторської психодіагностичної проєктивної методики СЕДНОР, розробити загальні рекомендації по застосуванню та опрацюванню тесової методики із за діяння якісного та кількісного аналізу (із використання математичного апарату опрацювання результатів). Використано наступні методи. Із групи теоретичного підґрунтя тест «Чорнильні плями» Роршаха, Семантичних диференціал (СД) Осгуда, шкалу нечітких оцінок, інтерпретацію методики неіснуючої тварини за використанням СД. Використану авторську методику СЕДНОР дослідження творчого потенціалу особистості (з урахування складних мне стичних переплетень) шляхом задіяння перцептивних та уявних компонентів особистості школяра. У дослідження на протязі більш як 30-ти років прийняло участь загалом біля 30 000 респондентів різних вікових категорій, починаючи з дітей віком 7 років до представників ранньої зрілості. У досліджені представлено результати лише по вибірці молодших школярів. Емпіричне дослідження здійснювалось на базі середніх шкіл м. Львова. У всіх учасників дослідження була отримана інформована згода на участь в дослідженні. Представлено теоретичний аналіз феномену «базового образу» та творчого потенціалу як психологічних феноменів, висвітлено їх особливості з точки зору різних тлумачень. Проаналізовано психологічні чинники виникнення образу та побудовано гіпотетичну модель його виникнення. Здійснено аналіз результатів проведеного емпіричного дослідження, метою якого було експериментально дослідити творчий потенціал молодшого школяра за допомогою авторської методики СЕДНОР. Обґрунтовано механізм впливу досліджуваних видів неструктурованих зображень на рівень творчого потенціалу особистості. В результаті проведеного дослідження визначено високий рівень надійності пропонованої нами проєктивної психодіагностичної методики СЕДНОР як можливості сучасної діагностики творчого потенціалу особистості. Зазначено, що здійснено порівняльний аналіз результатів за психодіагностичною проєктивною методикою СЕДНОР таз показниками контрольних методик з дослідження творчого потенціалу особистості, що вказує на можливість використання даної методики на теренах України так і можливості її адаптації у інших країнах. Розроблено спеціальні загальні рекомендації щодо використання психодіагностичної методики СЕДНОР та висновки за результатами діагностування.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherПсихологія і особистістьuk_UA
dc.relation.ispartofseries;2-
dc.subjectуяваuk_UA
dc.subjectмоделювання тестуuk_UA
dc.subjectСЕДНОРuk_UA
dc.subjectдіагностичний потенціалuk_UA
dc.subjectсемантичний диференціалuk_UA
dc.subjectшкала нечітких оцінокuk_UA
dc.subjectнеструктуровані зображенняuk_UA
dc.subjectimaginationuk_UA
dc.subjecttest modelinguk_UA
dc.subjectSEDNORuk_UA
dc.subjectdiagnostic potentialuk_UA
dc.subjectsemantic differentialuk_UA
dc.subjectfuzzy rating scaleuk_UA
dc.subjectunstructured imagesuk_UA
dc.titleПсихологічне обгрунтування та опис авторської психодіагностичної проективної методики СЕДНОРuk_UA
dc.title.alternativePsychological substantiation and description of the author՚ s of the psychodiagnostic projective technique SEDNORuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
288303-Текст статті-666453-1-10-20231009.pdf524,7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.