Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6606
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кісіль, З.Р. | - |
dc.contributor.author | Kisil, Z.R. | - |
dc.contributor.author | ORCID ID: 0000-0003-1405-4547 | - |
dc.contributor.author | Турбан, В.В. | - |
dc.contributor.author | Turban, V.V. | - |
dc.contributor.author | ORCID ID: 0000-0001-8810-1874 | - |
dc.contributor.author | Волошин, В.M. | - |
dc.contributor.author | Voloshyn, V.M. | - |
dc.contributor.author | ORCID ID: 0009-0003-4084-4013 | - |
dc.date.accessioned | 2023-12-27T13:47:08Z | - |
dc.date.available | 2023-12-27T13:47:08Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.issn | 2219-2654 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6606 | - |
dc.description | Кісіль З.Р. Самостійність особистості науково-педагогічного працівника як важливий системотворчий чинник його суб’єктності у процесі професіоналізації / Кісіль З.Р., Турбан В.В., Волошин В.M. // Теоретичні і прикладні проблеми психології та соціальної роботи. - 2023. - № 3(62). - Т. 2. - С. 64-74. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті здійснено аналіз співвідношення й системотворчої функції категорій «активність», «творчість», «самостійність» у формуванні суб’єктності особистості у процесі її професіоналізації. Професіоналізація НПП передбачає постійне набуття професійних знань, навичок, умінь, та інших якостей; розвиток самосвідомості, здібностей, продуктивної Я‐концепції; формування вольової, емоційної й інтелектуальної сфери особистості, її творчого потенціалу й мотивації досягнень. Здійснено науковий пошук сукупних особистісних якостей НПП, які відповідають вимогам професії. На основі суб’єктно-діяльнісного підходу до процесу професіоналізації й становлення суб’єктності сучасного НПП здійснено аналіз нових перспектив розуміння феноменів «активність – самостійність – креативність» як внутрішніх чинників, які зумовлюють успішність професійної діяльності. Проаналізовано вольовий, когнітивний, емоційний компоненти суб’єктності у структурі самостійності особистості. Зазначено, що високий рівень самостійності особистості здатний забезпечувати високі показники її організованості, відповідальності за власну поведінку, а також результати її професійної діяльності, саморегуляції й працездатності. The article analyzes the relationship and system-creating function of the categories "activity", "creativity", "independence" in the formation of individual subjectivity in the process of its professionalization. Professionalization of NPP involves constant acquisition of professional knowledge, skills, abilities, and other qualities; development of self-awareness, abilities, productive self-concept; formation of the volitional, emotional and intellectual sphere of the personality, its creative potential and motivation for achievements. A scientific search for collective personal qualities of NPPs that meet the requirements of the profession was carried out. On the basis of the subject-activity approach to the process of professionalization and the formation of the subjectivity of the modern NPP, an analysis of new perspectives of understanding the phenomena of "activity - independence - creativity" as internal factors that determine the success of professional activity has been carried out. Volitional, cognitive, and emotional components of subjectivity in the structure of individual independence are analyzed. It is noted that a high level of individual independence is able to ensure high indicators of its organization, responsibility for one's own behavior, as well as the results of its professional activity, self-regulation and work capacity. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Теоретичні і прикладні проблеми психології та соціальної роботи | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | ;3/2 | - |
dc.subject | самостійність | uk_UA |
dc.subject | суб’єктність особистості | uk_UA |
dc.subject | науково-педагогічна діяльність | uk_UA |
dc.subject | суб’єктно-діяльнісний підхід | uk_UA |
dc.subject | мотиваційна та емоційна стійкість суб’єктності | uk_UA |
dc.subject | критерії самоефективності діяльності | uk_UA |
dc.subject | independence | uk_UA |
dc.subject | individual subjectivity | uk_UA |
dc.subject | scientific and pedagogical activity | uk_UA |
dc.subject | subject-activity approach | uk_UA |
dc.subject | motivational and emotional stability of subjectivity | uk_UA |
dc.subject | criteria of self-efficacy of activity | uk_UA |
dc.title | Самостійність особистості науково-педагогічного працівника як важливий системотворчий чинник його суб’єктності у процесі професіоналізації | uk_UA |
dc.title.alternative | Рersonal independence of a scientific and teaching worker as an important system-creating factor of his subjectivity in the process of professionalization | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Кісіль Збірник № 3(62) Т.2 2023.pdf | 742,52 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.