Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6613
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГоловач, Т.М.-
dc.contributor.authorHolovach, T.M.-
dc.date.accessioned2023-12-28T14:42:54Z-
dc.date.available2023-12-28T14:42:54Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6613-
dc.descriptionГоловач Т. Positive learning environment: creating strategies / Тетяна Головач // Актуальні проблеми навчання іноземних мов для спеціальних цілей: збірник наукових статей. - 2023. - С. 31-38.uk_UA
dc.description.abstractПозитивна освітня атмосфера є важливою для сприяння ефективній освіті та підвищенню добробуту студентів. Дослідження розглядає питання створення стратегій для встановлення та підтримання позитивного навчального середовища. Воно детально аналізує важливість сприятливої атмосфери для навчання та виділяє різноманітні стратегії та практики, які педагоги та навчальні заклади можуть використовувати для культивування позитивності в освітніх установах. Ці стратегії включають в себе такі складові, як управління класом, відносини між викладачем і студентом, інтеграція технологій, інклюзивні практики та впровадження соціо-емоційного навчання. Зрозумівши та впровадивши ці стратегії, педагоги та навчальні заклади можуть надавати студентам можливість для розвитку, підвищувати академічні досягнення та створювати підтримуючу та захоплюючу атмосферу, сприятливу для гармонійного зростання та розвитку. A positive learning environment is pivotal for fostering effective education and promoting student well-being. This research explores the issue of creating strategies to establish and maintain positive learning environments. It delves into the importance of a conducive atmosphere for learning and highlights various strategies and practices that educators and institutions can employ to cultivate positivity within educational settings. These strategies encompass elements such as classroom management, teacher-student relationships, the integration of technology, inclusive practices, and the incorporation of socio-emotional learning. By understanding and implementing these strategies, educators and institutions can empower learners, enhance academic achievement, and nurture a supportive and engaging environment conducive to holistic growth and development.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherЛьвДУВСuk_UA
dc.subjectпозитивне навчальне середовищеuk_UA
dc.subjectосвітні стратегіїuk_UA
dc.subjectдобробут студентівuk_UA
dc.subjectуправління класомuk_UA
dc.subjectвідносини між викладачем і студентомuk_UA
dc.subjectсоціо-емоційне навчанняuk_UA
dc.subjectpositive learning environmentuk_UA
dc.subjecteducation strategiesuk_UA
dc.subjectstudent well-beinguk_UA
dc.subjectclassroom managementuk_UA
dc.subjectteacher-student relationshipsuk_UA
dc.subjectsocio-emotional learninguk_UA
dc.titlePositive learning environment: creating strategiesuk_UA
dc.title.alternativeПозитивне навчальне середовище: створення стратегійuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Актуальні проблеми.Збірник статей 2023 (3).pdf307,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.