Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6613
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Головач, Т.М. | - |
dc.contributor.author | Holovach, T.M. | - |
dc.date.accessioned | 2023-12-28T14:42:54Z | - |
dc.date.available | 2023-12-28T14:42:54Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6613 | - |
dc.description | Головач Т. Positive learning environment: creating strategies / Тетяна Головач // Актуальні проблеми навчання іноземних мов для спеціальних цілей: збірник наукових статей. - 2023. - С. 31-38. | uk_UA |
dc.description.abstract | Позитивна освітня атмосфера є важливою для сприяння ефективній освіті та підвищенню добробуту студентів. Дослідження розглядає питання створення стратегій для встановлення та підтримання позитивного навчального середовища. Воно детально аналізує важливість сприятливої атмосфери для навчання та виділяє різноманітні стратегії та практики, які педагоги та навчальні заклади можуть використовувати для культивування позитивності в освітніх установах. Ці стратегії включають в себе такі складові, як управління класом, відносини між викладачем і студентом, інтеграція технологій, інклюзивні практики та впровадження соціо-емоційного навчання. Зрозумівши та впровадивши ці стратегії, педагоги та навчальні заклади можуть надавати студентам можливість для розвитку, підвищувати академічні досягнення та створювати підтримуючу та захоплюючу атмосферу, сприятливу для гармонійного зростання та розвитку. A positive learning environment is pivotal for fostering effective education and promoting student well-being. This research explores the issue of creating strategies to establish and maintain positive learning environments. It delves into the importance of a conducive atmosphere for learning and highlights various strategies and practices that educators and institutions can employ to cultivate positivity within educational settings. These strategies encompass elements such as classroom management, teacher-student relationships, the integration of technology, inclusive practices, and the incorporation of socio-emotional learning. By understanding and implementing these strategies, educators and institutions can empower learners, enhance academic achievement, and nurture a supportive and engaging environment conducive to holistic growth and development. | uk_UA |
dc.language.iso | en | uk_UA |
dc.publisher | ЛьвДУВС | uk_UA |
dc.subject | позитивне навчальне середовище | uk_UA |
dc.subject | освітні стратегії | uk_UA |
dc.subject | добробут студентів | uk_UA |
dc.subject | управління класом | uk_UA |
dc.subject | відносини між викладачем і студентом | uk_UA |
dc.subject | соціо-емоційне навчання | uk_UA |
dc.subject | positive learning environment | uk_UA |
dc.subject | education strategies | uk_UA |
dc.subject | student well-being | uk_UA |
dc.subject | classroom management | uk_UA |
dc.subject | teacher-student relationships | uk_UA |
dc.subject | socio-emotional learning | uk_UA |
dc.title | Positive learning environment: creating strategies | uk_UA |
dc.title.alternative | Позитивне навчальне середовище: створення стратегій | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Актуальні проблеми.Збірник статей 2023 (3).pdf | 307,41 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.