Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6702
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФранків, А.Ю.-
dc.contributor.authorFrankiv, A.Yu.-
dc.date.accessioned2024-01-03T12:01:58Z-
dc.date.available2024-01-03T12:01:58Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6702-
dc.descriptionФранків А. Соціально-психологічні особливості супроводу інклюзивного навчання у середній школі: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 053 «Психологія» / Андріана Франків. – Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ МВС України, 2023. - 69 с.uk_UA
dc.description.abstractКваліфікаційна робота присвячена важливій на сьогодні темі – пошуку найефективніших методів задоволення індивідуальних потреб усіх дітей. Інклюзія охоплює такі аспекти, як присутність, участь і досягнення. Для успішної реалізації програми психологічного супроводу важливою є ефективна співпраця між педагогами та батьками дітей з особливими освітніми потребами. Авторка наголошує, що готовність школи до такої співпраці надає батькам психологічну підтримку для виховання дітей з певними психофізичними водами. Процес інтеграції неповносправної дитини в життя повинен починатися з раннього віку. З одного боку, спільне навчання в освітньому закладі разом із здоровими дітьми має важливе значення для соціалізації дитини з особливими потребами. З іншого боку, – ровесники змалку формують у собі толерантне ставлення та розуміння інвалідності як особливого способу життя. The qualification work is dedicated to an important topic today - the search for the most effective methods of meeting the individual needs of all children. Inclusion encompasses aspects such as presence, participation and achievement. Effective cooperation between teachers and parents of children with special educational needs is important for the successful implementation of the psychological support program. The author emphasizes that the readiness of the school for such cooperation provides parents with psychological support for raising children with certain psychophysical difficulties. The process of integrating a disabled child into life should begin at an early age. On the one hand, joint learning in an educational institution together with healthy children is important for the socialization of a child with special needs. On the other hand, peers form a tolerant attitude and understanding of disability as a special way of life from an early age.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЛьвДУВСuk_UA
dc.subjectдіти з особливими потребамиuk_UA
dc.subjectінклюзивне навчанняuk_UA
dc.subjectспівпраця педагогів та батьківuk_UA
dc.subjectпсихологічний супровідuk_UA
dc.subjectchildren with special needsuk_UA
dc.subjectinclusive educationuk_UA
dc.subjectcooperation of teachers and parentsuk_UA
dc.subjectpsychological supportuk_UA
dc.titleСоціально-психологічні особливості супроводу інклюзивного навчання у середній школі: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 053 «Психологія»uk_UA
dc.title.alternativeSocio-psychological features of supporting inclusive education in secondary school: Qualification work for the master's degreeuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (магістр)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Frankiv Andriana Yuriyivna.pdf1,64 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.