Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6887
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКалька, Н.М.-
dc.contributor.authorKalka, N.M.-
dc.contributor.authorORCID ID: 0000-0002-6989-4909-
dc.date.accessioned2024-02-02T08:31:20Z-
dc.date.available2024-02-02T08:31:20Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.issn2311-8458-
dc.identifier.urihttps://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6887-
dc.descriptionКалька Н.М. Емпіричне дослідження особливостей прояву складників екзистенції у здобувачів вищої освіти в умовах воєнного конфлікту в Україні / Калька Наталія Миколаївна // Науковий вісник Львівського державного університету внутрішніх справ. - Серія: Психологічна. - 2023. - № 2. - С. 16-22.uk_UA
dc.description.abstractУ статті наведено результати емпіричного дослідження складників екзистенції здобувачів вищої освіти залежно від рівня прояву стресу внаслідок впливу життєвих подій різної модальності. У різних груп досліджуваних із середнім (група 2), пороговим (група 3) та високим рівнями стресу (група 4) визначено особливості прояву самодистанціювання, самотранценденції, свободи та відповідальності. З’ясовано, що найвищий рівень прояву середніх показників зафіксовано за шкалою «Самотрансценденції» і відмінності між групами не спостерігається, найнижчий рівень прояву шкали «Самодистанціювання» (проте у групи 2 середній бал серед двох інших найвищий). Середні показники за шкалою «Свобода» (F) у групах 2, 3, 4 вище середнього, проте найбільш виражений у групі 2 і найменш виражений у групі 3. За шкалою «Відповідальність» (V) найвищий рівень її прояву відстежується у групі 2, а у групах 3, 4 показник знижується. Результати кореляційного аналізу у виокремлених підгрупах 2, 3, 4, об’єднаних в одну групу, вказує на наявність таких кореляційних зв’язків: шкала «Самодистанціювання» (SD) має прямі зв’язки зі шкалами «Толерантність», «Прихильність світу», «Цінність Я», «Ступінь самоконтролю», «Удача», «Самостійність», «Стимуляція», «Гедонізм», «Досягнення», а непрямі зв’язки зі шкалами «Негативне минуле» та «Фаталістичне теперішнє»; шкала «Самотрансценденція» (SТ) має прямі зв’язки зі шкалами «Цінність Я», «Удача», «Універсалізм», «Прихильність світу; шкала «Свобода» (F) має прямі зв’язки зі шкалами «Цінність Я», «Ступінь самоконтролю», «Удача», «Самостійність», «Стимуляція», «Гедонізм», «Прихильність світу», «Контрольованість світу», а обернені зв’язки зі шкалами «Негативне минуле» та «Фаталістичне теперішнє», шкала «Відповідальність (V)» має прямі зв’язки зі шкалами «Цінність Я», «Прихильність світу», а обернені зв’язки зі шкалами «Негативне минуле» та «Фаталістичне теперішнє». The article presents the results of an empirical study of the components of the existence of higher education students depending on the level of stress manifestation due to the influence of life events of various modalities. In different groups of subjects with medium (group 2), threshold (group 3) and high levels of stress (group 4), features of the manifestation of self-distancing, self-transcendence, freedom and responsibility were determined. It was found that the highest level of manifestation of average indicators was recorded on the scale “Selftranscendence” and no difference between groups was observed, the lowest level of manifestation of the scale “Self-distancing” (however, the average score of the other two is the highest in group 2). The average indicators on the scale “Freedom” (F) in groups 2, 3, 4 are above average, but the most pronounced in group 2 and the least pronounced in group 3. According to the scale “Responsibility” (V), the highest level of its manifestation is observed in group 2, and in groups 3 and 4, the indicator decreases. The results of the correlation analysis in the isolated subgroups 2, 3, 4 combined into one group indicate the presence of the following correlations: the scale “Self-distancing” (SD) has direct connections with the scales “Tolerance”, “Adoption of the world”, “Value I”, “Degree of self-control”, “Luck”, “Independence”, “Stimulation”, “Hedonism”, “Achievement”, and indirect connections with the scales “Negative past” and “Fatalistic present”; the scale “Self-transcendence” (ST) has direct connections with the scales “Self-worth”, “Luck”, “Universalism”, “Advancement of the world”; the scale “Freedom” (F) has direct connections with the scales “Self-worth”, “Degree of self-control”, “Luck”, “Independence”, “Stimulation”, “Hedonism”, “Commitment to the world”, “Control of the world”, and inverse relations with the scales “Negative past” and “Fatalistic present”, the scale “Responsibility” (V) has direct relations with the scales “I value”, “Commitment to the world”, and inverse relations with the scales “Negative past” and “Fatalistic present”.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherНауковий вісник Львівського державного університету внутрішніх справuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПсихологічна;2-
dc.subjectекзистенціяuk_UA
dc.subjectстресuk_UA
dc.subjectкризовий періодuk_UA
dc.subjectрівень стресостійкостіuk_UA
dc.subjectсамодистанціюванняuk_UA
dc.subjectсамотрансценденціяuk_UA
dc.subjectсвободаuk_UA
dc.subjectвідповідальністьuk_UA
dc.subjectздобувачі вищої освітиuk_UA
dc.subjectexistenceuk_UA
dc.subjectstressuk_UA
dc.subjectcrisis perioduk_UA
dc.subjectlevel of stress resistanceuk_UA
dc.subjectself-distancinguk_UA
dc.subjectself-transcendenceuk_UA
dc.subjectfreedomuk_UA
dc.subjectresponsibilityuk_UA
dc.subjectstudentsuk_UA
dc.titleЕмпіричне дослідження особливостей прояву складників екзистенції у здобувачів вищої освіти в умовах воєнного конфлікту в Україніuk_UA
dc.title.alternativeРeculiarities of existential manifestations in students in war conflict in Ukraine: an empirical studyuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3.pdf411,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.