Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/7002
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПопович, І.С.-
dc.contributor.authorPopovych, I.S.-
dc.contributor.authorМачинська, Н.І.-
dc.contributor.authorMachynska, N.I.-
dc.contributor.authorЛозинська, С.В.-
dc.contributor.authorLozynska, S.V.-
dc.contributor.authorНос, Л.С.-
dc.contributor.authorNos, L.S.-
dc.contributor.authorДеркач, Ю.Я.-
dc.contributor.authorDerkach, Yu.Ya.-
dc.contributor.authorПроць, М.О.-
dc.contributor.authorProts, M.O.-
dc.contributor.authorКовальчук, З.Я.-
dc.contributor.authorKovalchuk, Z.Ya.-
dc.contributor.authorЛось, О.М.-
dc.contributor.authorLos, O.M.-
dc.date.accessioned2024-03-13T13:45:54Z-
dc.date.available2024-03-13T13:45:54Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.issn0798-1015-
dc.identifier.urihttps://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/7002-
dc.descriptionPopovych I. S. Experimental research of the social expectations of holders of master’s degree in pedagogy / Popovych Ihor S., Machynska Natalia I., Lozynska Svitlana V., Nos Liubov S., Derkach Yuliya Ya., Prots Marta O., Kovalchuk Zoriana Ya., Los Oksana M. // Revista Espacios. - 2020. - Vol. 41 (№6). - Page 27. - Retrieved from: https://www.revistaespacios.com/a20v41n06/20410627.htmluk_UA
dc.description.abstractМетою статті є виявлення результатів експериментального дослідження соціальних очікувань магістрів педагогічних наук (Master of Education / M.Ed.) (n=102). У дослідженні використано психолого-педагогічний експеримент. Результати: значні позитивні зміни показника обізнаності щодо очікуваного розвитку подій (0,004**; p≤,01); очікуване ставлення до учасників міжособистісної взаємодії (0,008**; p≤,01); очікувана ефективність (0,018**; p≤,01). Експериментально підтверджено ефективність розробленої програми. The purpose of the article is to reveal the results of experimental study of the social expectations of holders of Master’s Degree in Pedagogy (Master of education / M.Ed.) (n=102). The psychological and pedagogical experiment was used in the study. The results are: significant positive changes in awareness indicator about the expected course of events (.004**; p≤.01); expected attitudes towards participants in interpersonal interaction (.008**; p≤.01); expected performance (.018**; p≤.01). The efficiency of the developed program was experimentally confirmed.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherRevista Espaciosuk_UA
dc.relation.ispartofseries;41/6-
dc.subjectочікуванняuk_UA
dc.subjectспеціаліст з освітиuk_UA
dc.subjectвчитель початкових класівuk_UA
dc.subjectнавчально-виховний процесuk_UA
dc.subjectexpectationsuk_UA
dc.subjecteducational specialistuk_UA
dc.subjectelementary school teacheruk_UA
dc.subjecteducational processuk_UA
dc.titleExperimental research of the social expectations of holders of master’s degree in pedagogyuk_UA
dc.title.alternativeЕкспериментальне дослідження соціальних очікувань здобувачів ступеня магістра педагогікиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ковальчук a20v41n06p27.pdf329,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.