Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/7013
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДрач, І.І.-
dc.contributor.authorDrach, I.I.-
dc.contributor.authorORCID ID: 0000-0001-7501-4122-
dc.contributor.authorБородієнко, О.В.-
dc.contributor.authorBorodiienko, O.V.-
dc.contributor.authorORCID ID: 0000-0001-9133-0344-
dc.contributor.authorПетроє, О.М.-
dc.contributor.authorPetroie, O.M.-
dc.contributor.authorORCID ID: 0000-0003-2941-1455-
dc.date.accessioned2024-03-14T09:04:19Z-
dc.date.available2024-03-14T09:04:19Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttps://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/7013-
dc.descriptionDrach I.I. Innovations in University Management as a Prerequisite for the Development of Competitiveness of the Ukrainian Economy during the Post-War Period / Drach I., Borodiyenko O., Petroye O. // Фінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії та практики=Financial and Credit Activity Problems of Theory and Practice. - 2022. - № 3 (44). - Pp. 200-207. - URL: https://doi.org/10.55643/fcaptp.3.44.2022.3773uk_UA
dc.description.abstractМетою статті є визначення теоретичних засад інноваційного управління університетами в контексті створення умов для підвищення рівня конкурентоспроможності економіки України в поствоєнний період. Теоретичне значення статті полягає в тому, що в ній обґрунтовано модель упровадження відкритої науки як одну з можливих інновацій в управлінні університетами, доповнено принципи впровадження відкритої науки в університетах, виокремлено моделі взаємодії університетів зі стейкхолдерами в аспекті спільної дослідницької діяльності. Практичне значення статті полягає в тому, що авторами сформульовано рекомендації щодо ефективного впровадження моделі відкритої науки в університетах і запропоновано критерії вибору моделі взаємодії університетів зі стейкхолдерами. Визначено, що потенційне зростання індексу глобальної конкурентоспроможності економіки України лежить у тому числі й у площині інноваційного управління університетами. Обґрунтовано необхідність запровадження в університетах концепції відкритої науки як однієї з інновацій в управлінні, яка сприятиме підвищенню ефективності та впливу досліджень на розвиток конкурентоспроможної економіки України в поствоєнний період. Обґрунтовано модель упровадження відкритої науки в університетах України, яка враховує відповідні європейські практики, її засадничі принципи, складові, розуміння її ключових переваг у контексті зростання рівня конкурентоспроможності економіки. Сформульовано рекомендації щодо ефективного впровадження моделі відкритої науки в університетах у контексті запровадження нових організаційних та фінансових механізмів відкритої науки, формування культури відкритості науки в університетському середовищі, розвитку дослідницької інфраструктури, доступу академічного персоналу університету до інституційних і зовнішніх дослідницьких інфраструктур, підтримки взаємодії між науковими колами та неакадемічним сектором для посилення ролі університетів як центральних суб’єктів в інноваційних екосистемах, сприяння міжнародному співробітництву та співробітництву стейкхолдерів у контексті відкритої науки. Обґрунтовано необхідність широкого партнерства університетів зі стейкхолдерами в аспекті спільної дослідницької діяльності. На основі вивчення міжнародного досвіду виокремлено три моделі такого співробітництва: модель регіонального консорціуму, модель професіоналізації та кластерну модель. The purpose of the article is to determine the theoretical foundations of innovation in university management in the context of creating conditions for improving the competitiveness of Ukraine's economy during the post-war period. The theoretical significance of the article is that the model of introduction of Open Science as possible innovation in university management is substantiated, the principles of the introduction of Open Science in universities are supplemented, and innovative models of interaction of universities with stakeholders aimed at common R&D activities are singled out. The practical significance of the article is that the authors formulated recommendations for the effective implementation of the Open Science model in universities; criteria for choosing a model of interaction between universities and stakeholders are proposed. It is determined that the potential growth of the index of global competitiveness of Ukraine's economy lies, among other things, in the sphere of innovative university management. The necessity of introducing the concept of Open Science in universities as one of the innovations in management, which will increase the efficiency and impact of research on the development of Ukraine's competitive economy in the postwar period, is substantiated. The model of implementation of Open Science in Ukrainian universities is substantiated, which takes into account European practices of implementing the concept of Open Science in universities, its basic principles, components, and understanding of its key advantages in the context of increasing economic competitiveness. Recommendations for the effective implementation of the Open Science model in universities in the context of the introduction of new organizational and financial mechanisms, development of a culture of Open Science in the university environment, improvement of the research infrastructure, access of academic staff to institutional and external research infrastructures, supporting collaboration between academic and nonacademic sector to strengthen the role of universities as key actors in innovation ecosystems, promoting international and multi-stakeholder cooperation in the context of Open Science, is substantiated. The need for a broad partnership of universities with stakeholders aimed at common R&D activities is substantiated. Based on the study of international experience, three models of such cooperation have been identified - the regional consortium model, the professionalization model, and the cluster model.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherФінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії та практики/Financial and credit activity-problems of theory and practiceuk_UA
dc.relation.ispartofseries;3-
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectуніверситетuk_UA
dc.subjectвідкрита наукаuk_UA
dc.subjectпартнерствоuk_UA
dc.subjectпоствоєнний періодuk_UA
dc.subjectінноваціїuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectcompetitivenessuk_UA
dc.subjectuniversityuk_UA
dc.subjectOpen Scienceuk_UA
dc.subjectpartnershipuk_UA
dc.subjectpost-war perioduk_UA
dc.subjectinnovationuk_UA
dc.subjectmanagementuk_UA
dc.titleInnovations in University Management as a Prerequisite for the Development of Competitiveness of the Ukrainian Economy during the Post-War Period (Web of Science)uk_UA
dc.title.alternativeІнновації в управлінні університетами як передумова розвитку конкурентоздатної економіки України в поствоєнний період (Web of Science)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації індексовані в наукометричних базах Web of Science та Scopus

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3773_200-207.pdf160,75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.