Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/7170
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кузьо, Л.І. | - |
dc.contributor.author | Kuzo, L.I. | - |
dc.date.accessioned | 2024-03-28T13:50:03Z | - |
dc.date.available | 2024-03-28T13:50:03Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/7170 | - |
dc.description | Кузьо Л.І. Особливості часової перспективи студентів з різним рівнем мотивації вивчення англійської мови: автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата психологічних наук за спеціальністю 19.00.07 – педагогічна та вікова психологія / Кузьо Любов Ігорівна. – Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2014. - 22 с. | uk_UA |
dc.description.abstract | У дисертаційному дослідженні розглядається проблема зумовленості мотивації вивчення студентами англійської мови особливостями їх часової перспективи. Науково обґрунтовано і емпірично підтверджено наявність у студентів із високим рівнем мотивації вивчення англійської мови значно вищих кількісних показників характеристик часової перспективи (подій майбутнього, пов'язаних із подальшим вивченням англійської мови або застосуванням її в професійній діяльності, виїздом за кордон, отриманням матеріальних прибутків, тривалості перспективи). Доведено, що у студентів з різним рівнем мотивації вивчення англійської мови суттєво відрізняються змістові та структурно-динамічні характеристики їх часової перспективи. Виявлені відмінності у характеристиках часової перспективи можуть слугувати маркерами, наявність яких дозволяє прогнозувати становлення окремих типів мотивації вивчення англійської мови студентами різного фахового спрямування та рівня їх успішності з даної навчальної дисципліни. The problem of motivation conditioning of students’ learning English by the peculiarities of their time perspective is examined in the thesis. It is scientifically grounded and empirically verified that students with high efficiency and internal motivation of English learning are characterized by significantly higher quantitative indicators of time perspective characteristics (future events related to the further study of the English language or its usage in a professional activity, leaving abroad, obtaining material profits, prospects). It is proved that students with different levels of motivation to learn English differ significantly in contents and structural-dynamic characteristics of their time perspective. Disclosed differences in the characteristics of the time perspective can, in our view, serve as markers, the presence of which allows to predict the formation of certain types of English learning motivation of students with various professional specialization and their level of success with this discipline. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Київський університет імені Бориса Грінченка | uk_UA |
dc.subject | часова перспектива | uk_UA |
dc.subject | мотив | uk_UA |
dc.subject | мотивація учбової діяльності | uk_UA |
dc.subject | навчальна успішність вивчення англійської мови | uk_UA |
dc.subject | юнацький вік | uk_UA |
dc.subject | time perspective | uk_UA |
dc.subject | motive | uk_UA |
dc.subject | motivation of learning activity | uk_UA |
dc.subject | efficiency in learning English | uk_UA |
dc.subject | youth age | uk_UA |
dc.title | Особливості часової перспективи студентів з різним рівнем мотивації вивчення англійської мови: автореферат | uk_UA |
dc.title.alternative | Time perspective peculiarities of students with different levels of professional English language learning: thesis | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Автореферати дисертацій |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
aref.doc.pdf | 426,06 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.