Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/7171
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКузьо, Л.І.-
dc.contributor.authorKuzo, L.I.-
dc.date.accessioned2024-03-29T06:26:40Z-
dc.date.available2024-03-29T06:26:40Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttps://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/7171-
dc.descriptionКузьо Л.І. Особливості часової перспективи студентів з різним рівнем мотивації вивчення англійської мови: дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата психологічних наук за спеціальністю 19.00.07 – педагогічна та вікова психологія / Кузьо Любов Ігорівна. – Київ: Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, 2014. - 257 с.uk_UA
dc.description.abstractУ дисертаційному дослідженні розглядається проблема зумовленості мотивації вивчення студентами англійської мови особливостями їх часової перспективи. Науково обґрунтовано і емпірично підтверджено наявність у студентів із високим рівнем мотивації вивчення англійської мови значно вищих кількісних показників характеристик часової перспективи (подій майбутнього, пов'язаних із подальшим вивченням англійської мови або застосуванням її в професійній діяльності, виїздом за кордон, отриманням матеріальних прибутків, тривалості перспективи). Доведено, що у студентів з різним рівнем мотивації вивчення англійської мови суттєво відрізняються змістові та структурно-динамічні характеристики їх часової перспективи. Виявлені відмінності у характеристиках часової перспективи можуть слугувати маркерами, наявність яких дозволяє прогнозувати становлення окремих типів мотивації вивчення англійської мови студентами різного фахового спрямування та рівня їх успішності з даної навчальної дисципліни. The problem of motivation conditioning of students’ learning English by the peculiarities of their time perspective is examined in the thesis. It is scientifically grounded and empirically verified that students with high efficiency and internal motivation of English learning are characterized by significantly higher quantitative indicators of time perspective characteristics (future events related to the further study of the English language or its usage in a professional activity, leaving abroad, obtaining material profits, prospects). It is proved that students with different levels of motivation to learn English differ significantly in contents and structural-dynamic characteristics of their time perspective. Disclosed differences in the characteristics of the time perspective can, in our view, serve as markers, the presence of which allows to predict the formation of certain types of English learning motivation of students with various professional specialization and their level of success with this discipline.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherПрикарпатський національний університет імені Василя Стефаникаuk_UA
dc.subjectчасова перспективаuk_UA
dc.subjectмотивuk_UA
dc.subjectмотивація учбової діяльностіuk_UA
dc.subjectнавчальна успішність вивчення англійської мовиuk_UA
dc.subjectюнацький вікuk_UA
dc.subjecttime perspectiveuk_UA
dc.subjectmotiveuk_UA
dc.subjectmotivation of learning activityuk_UA
dc.subjectefficiency in learning Englishuk_UA
dc.subjectyouth ageuk_UA
dc.titleОсобливості часової перспективи студентів з різним рівнем мотивації вивчення англійської мови: дисертаціяuk_UA
dc.title.alternativeTime perspective peculiarities of students with different levels of professional English language learning: thesisuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
dis.doc.pdf2,96 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.