Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/7228
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКовальчук, З.Я.-
dc.contributor.authorKovalchuk, Z.Ya.-
dc.date.accessioned2024-04-04T13:37:42Z-
dc.date.available2024-04-04T13:37:42Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttps://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/7228-
dc.descriptionКовальчук З. Я. Генетично-психологічні засади оптимізації педагогічної взаємодії в освітніх закладах різного типу: автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня доктора психологічних наук за спеціальністю 19.00.05 – соціальна психологія, психологія соціальної роботи / Ковальчук Зоряна Ярославівна. – Київ: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України, 2014. - 44 с.uk_UA
dc.description.abstractДисертацію присвячено вивченню проблеми оптимізації педагогічної взаємодії в сучасному освітньому просторі. У контексті генетично-психологічної парадигми розкрито закономірності і специфіку міжособистісного спілкування учасників педагогічного процесу, висвітлено системні комунікативно-перцептивні утворення їхньої взаємодії. Крізь призму генетичної психології здійснено багатовекторне теоретико-емпіричне вивчення психологічних особливостей педагогічного спілкування. Здійснено емпіричне дослідження психогенези педагогічної взаємодії. Запропоновано генетично-психологічну модель педагогічної взаємодії як культивування активності діяльнісних суб’єктів, які мають рівні права, проводять спільну діяльність, зорієнтовані на досягнення обраної мети та спільного успіху, а також справляють один на одного позитивний розвивальний вплив, ініціюють взаємостимулювання розвитку через саморозвиток, тобто націлені на особистісний саморух. Розроблено комплексний програмно-цільовий проект «Оптимізація генези педагогічної взаємодії». Розроблено, апробовано й упроваджено в навчально-виховний процес низки освітніх закладів генетично-психологічний комунікативно-рефлексійний тренінговий підхід як ефективний засіб оптимізації педагогічної взаємодії. Dissertation is devoted to studying problem of pedagogic cooperation optimization in modern educational sphere. Mechanisms and specific character of interpersonal participants’ communication of pedagogical process, enlightening of system communicative-perceptional formations of their cooperation is opened up in the context of genetic-psychological paradigm. In the light of genetic psychology multiple view theoretic-empirical knowledge of psychological peculiarities of pedagogic relation is conducted. Empirical study of pedagogical cooperation psychogenesis is put into practice. It is propound geneticpsychological model of pedagogic cooperation as development of activity individuals who have equal rights, conduct common activity, are oriented on achievement of chosen goals and teamwork, produce positive evolving influence; initiate mutual stimulation development through self-development. It means they are aimed at personal self-movement. Comprehensive purpose-oriented project «Optimization origin of pedagogic cooperation» is developed. Genetic psychological communicative- reflective training method as effective instrument for optimization of pedagogic cooperation is elaborated, approved and put into practice in educational process of different institutions.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherІнститут психології ім. Г.С. Костюка АПН Україниuk_UA
dc.subjectрозвитокuk_UA
dc.subjectгенетична психологіяuk_UA
dc.subjectпсихогенезаuk_UA
dc.subjectсаморозвитокuk_UA
dc.subjectсаморухuk_UA
dc.subjectпедагогічне спілкуванняuk_UA
dc.subjectпедагогічна взаємодіяuk_UA
dc.subjectгенетично-психологічні основи оптимізаціїuk_UA
dc.subjectdevelopmentuk_UA
dc.subjectgenetic psychologyuk_UA
dc.subjectpsychogenesisuk_UA
dc.subjectself-developmentuk_UA
dc.subjectself-influenceuk_UA
dc.subjectpedagogic communicationuk_UA
dc.subjectpedagogic cooperationuk_UA
dc.subjectgenetic-psychological bases of optimizationuk_UA
dc.titleГенетично-психологічні засади оптимізації педагогічної взаємодії в освітніх закладах різного типу: авторефератuk_UA
dc.title.alternativeGenetically-psychological principles of optimizing the pedagogical interaction in educational institutions of various types: dissertationuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Автореферати дисертацій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
aref.doc.pdf510,27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.