Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/7341
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКучер, В.О.-
dc.contributor.authorKucher, V.O.-
dc.contributor.authorORCID ID: 0000-0003-0877-5735-
dc.date.accessioned2024-04-24T06:33:08Z-
dc.date.available2024-04-24T06:33:08Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.issnISSN 2311-8040-
dc.identifier.urihttps://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/7341-
dc.descriptionКучер В.О. Права людини: втручання у сферу приватного життя в умовах воєнного стану / Кучер Віталій Орестович // Науковий вісник Львівського державного університету внутрішніх справ. - Серія: Юридична. - 2024. - № 1. - С. 92-100.uk_UA
dc.description.abstractДотримання права на приватність осіб під час воєнного стану є складною проблемою, оскільки військова агресія російської федерації потребує від держави здійснювати непопулярні заходи, які обмежують окремі права громадян для забезпечення безпеки та ефективності оборонних дій. Однак це не означає, що право на приватність повинно повністю ігноруватися. Втручання у сферу приватного життя особи без її згоди можливе лише тоді, коли це відбувається відповідно до вимог законодавства України та міжнародних правових норм; тільки в такому обсязі, в якому обмежувальні заходи будуть розмірними до переслідуваної мети відповідно до принципу пропорційності. Відомості про фізичну особу (персональні дані) є чутливою інформацією, а особливо в умовах воєнного стану. В Україні більшу увагу потрібно приділити інформаційній безпеці та системі захисту персональних даних, приведення її у відповідність до стандартів Європейського Союзу. Для забезпечення інформаційної, а як наслідок ˗ національної безпеки України, потрібно забезпечити захист важливих елементів персональних даних осіб шляхом створення міжгалузевої багатофункціональної інформаційної інфраструктури держави. Потребує вдосконалення рівень координації діяльності державних органів щодо виявлення, оцінки і прогнозування загроз інформаційній безпеці, запобігання таким загрозам та забезпечення ліквідації їх наслідків, здійснення міжнародного співробітництва з цих питань; вдосконалення нормативно-правової бази щодо забезпечення інформаційної безпеки, зокрема захисту інформаційних ресурсів, протидії комп’ютерній злочинності, захисту персональних даних, а також правоохоронної діяльності в інформаційній сфері. Як наслідок, необхідно удосконалювати форми організації, взаємодії, координації діяльності органів державної влади у напрямку забезпечення процесу управління загрозами та небезпеками в умовах воєнного стану. Оbservance of the right to privacy of individuals during martial law is a complex problem, since the military aggression of the russian federation requires the state to implement unpopular measures that limit individual rights of citizens to ensure the safety and effectiveness of defense actions. However, this does not mean that the right to privacy should be completely ignored. Interference in the sphere of a person's private life without his consent is possible only when it takes place in accordance with the requirements of the legislation of Ukraine and international legal norms; only to the extent that restrictive measures are proportionate to the objective pursued in accordance with the principle of proportionality. Information about a natural person (personal data) is sensitive information, and especially in the conditions of martial law. In Ukraine, more attention should be paid to information security and the personal data protection system, bringing it into line with European Union standards. In order to ensure the information and, as a result, the national security of Ukraine, it is necessary to ensure the protection of important elements of personal data of individuals by creating an interdisciplinary multifunctional information infrastructure of the state. The level of coordination of the activities of state bodies in identifying, assessing and forecasting threats to information security, preventing such threats and ensuring the elimination of their consequences, international cooperation on these issues needs improvement; improvement of the legal framework for ensuring information security, in particular protection of information resources, countering computer crime, protection of personal data, as well as law enforcement activities in the information sphere. As a result, it is necessary to improve the forms of organization, interaction, and coordination of activities of state authorities in the direction of ensuring the process of managing threats and dangers in the conditions of martial law.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherНауковий вісник Львівського державного університету внутрішніх справuk_UA
dc.relation.ispartofseriesЮридична;-
dc.subjectправа людиниuk_UA
dc.subjectособисті немайнові права фізичної особиuk_UA
dc.subjectобмеження прав людиниuk_UA
dc.subjectправо на приватністьuk_UA
dc.subjectправо на безпекуuk_UA
dc.subjectінформаційна безпекаuk_UA
dc.subjectнаціональна безпекаuk_UA
dc.subjectбезпекаuk_UA
dc.subjecthuman rightsuk_UA
dc.subjectpersonal non-property rights of an individualuk_UA
dc.subjectrestrictions on human rightsuk_UA
dc.subjectthe right to privacyuk_UA
dc.subjectthe right to securityuk_UA
dc.subjectinformation securityuk_UA
dc.subjectnational securityuk_UA
dc.subjectsecurityuk_UA
dc.titleПрава людини: втручання у сферу приватного життя в умовах воєнного стануuk_UA
dc.title.alternativeHuman rights: interference in the sphere of private life under martial lawuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
14.pdf337,07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.