Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/7397
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧепа, Л.Я.-
dc.contributor.authorChepa, L.Ya.-
dc.date.accessioned2024-05-13T07:55:38Z-
dc.date.available2024-05-13T07:55:38Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttps://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/7397-
dc.descriptionЧепа Л. Я. Потенціал професійної рефлексії в процесі саморозвитку осіб старшого юнацького віку: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 053 «Психологія» / Чепа Лілія Ярославівна. – Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ МВС України, 2024. - 64 с.uk_UA
dc.description.abstractУ магістерській роботі досліджено сутність саморозвитку як необхідної компоненти особистісного становлення та самовдосконалення. Відсутність усвідомленого та вольового управління саморозвитком визначено як перешкода досягненню цілісності та соціальної зрілості особистості. Розглядаючи саморозвиток як взаємодію особистісних і соціальних аспектів, визначено його мету як поступове й вільне плекання ідеального в людині. Досліджено феномен рефлексії, встановлено її притаманність людському мисленню та роль у міжособистісному пізнанні й комунікації. Враховуючи аспекти самосвідомості особистості, рефлексію визначено як ключовий механізм саморозвитку та самовдосконалення, який включає в себе 3 складові: когнітивно-інформаційну, мотиваційну і регулятивну. На основі емпіричного дослідження виявлено великий інтерес юнаків до професійної діяльності психолога, але зазначено нестачу спостережливості за самими собою. Висвітлено головні висновки та визначено проблеми, з якими стикаються майбутні психологи у процесі саморозвитку. Кореляційний аналіз показав взаємозв’язок між різними складовими професійної рефлексії та саморозвитком майбутніх психологів. Наголошено на важливості розвитку професійної рефлексії для покращення процесу професійного саморозвитку. Загалом, магістерська робота висвітлює ключові аспекти саморозвитку та професійної рефлексії осіб старшого юнацького віку (майбутніх психологів), що є актуальним для підготовки висококваліфікованих фахівців у галузі психології. The essence of self-development as a necessary component of personal formation and self-improvement is investigated in the master's thesis. The lack of conscious and volitional management of self-development is defined as an obstacle to the achievement of integrity and social maturity of the individual. Considering self-development as an interaction of personal and social aspects, its purpose is defined as a gradual and free cultivation of the ideal in a person. The phenomenon of reflection is studied, its inherent nature in human thinking and its role in interpersonal cognition and communication are established. Taking into account aspects of the individual's self-awareness, reflection is defined as a key mechanism of self-development and self-improvement, which includes 3 components: cognitive-informational, motivational and regulatory. On the basis of empirical research, a great interest of young men in the professional activity of a psychologist is revealed, but a lack of observation of themselves is noted. The main conclusions are highlighted and the problems faced by future psychologists in the process of self-development are identified. The correlation analysis showed the relationship between different components of professional reflection and self-development of future psychologists. The importance of developing professional reflection to improve the process of professional self-development is emphasized. In general, the master's thesis highlights the key aspects of self-development and professional reflection of senior adolescents (future psychologists), which is relevant for the training of highly qualified specialists in the field of psychology.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЛьвДУВСuk_UA
dc.subjectпрофесійна саморефлексіяuk_UA
dc.subjectсаморозвитокuk_UA
dc.subjectстарший юнацький вікuk_UA
dc.subjectстуденти-психологиuk_UA
dc.subjectмисленняuk_UA
dc.subjectпрофесіяuk_UA
dc.subjectособистістьuk_UA
dc.subjectprofessional self-reflectionuk_UA
dc.subjectself-developmentuk_UA
dc.subjectsenior adolescenceuk_UA
dc.subjectpsychology studentsuk_UA
dc.subjectthinkinguk_UA
dc.subjectprofessionuk_UA
dc.subjectpersonalityuk_UA
dc.titleПотенціал професійної саморефлексії в процесі саморозвитку осіб старшого юнацького віку: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 053 «Психологія»uk_UA
dc.title.alternativeThe potential of professional self-reflection in the process of self-development of older adolescents: Qualification work for the master's degreeuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (магістр)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Chepa Lilia.pdf619,57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.