Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/7399
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДмитрук, Л.С.-
dc.contributor.authorDmytruk, L.S.-
dc.date.accessioned2024-05-13T08:03:53Z-
dc.date.available2024-05-13T08:03:53Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttps://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/7399-
dc.descriptionДмитрук Л. Психологічні особливості формування кризи підліткового віку внаслідок впливу вчителів: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 053 «Психологія» / Дмитрук Лілія. – Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ МВС України, 2024. - 75 с.uk_UA
dc.description.abstractКваліфікаційна робота містить дослідження ролі вчителів у формуванні ознак кризи в учня підліткового віку. Встановлено наявність впливу у системі «вчитель-учень» на розвиток важливих соціальних та академічних навичок. Позитивні відносини між учителем та учнем сприяють процесу соціального та емоційного розвитку. У той час як конфліктні відносини або ослаблення зв'язку між школярами та педагогами можуть призвести до виникнення шкільної тривожності, погіршення успішності, порушення поведінки тощо. Підлітковий вік є фактором формування особистості під впливом шкільного середовища та вчителя як найбільш потужного елементу. Головним є те, що впродовж підліткового віку особа переживає нормативну вікову кризу, яка є однією з найбільш потужних. При цьому, зазнає змін й різкого формування система цінностей, уявлень про себе та оточення, світ в цілому. Результати дослідження засвідчило те, що певні вчителі у своїй діяльності з освітнього процесу з учнями більше орієнтуються на вирішення завдань, ніж на школярів. Інші вчителі намагаються більше орієнтуватися на учнів, ніж на виконання навчальних завдань та планів. Вчителі першого типу мають чітко виражений авторитарно-одноосібний стиль організації та виконання навчальних завдань. Вчителям другого типу властивий одноосібнодемократичний стиль зі значним вмістом пасивно-потуральницького. За результатами кореляційного аналізу встановлено те, що чим більше приділяється увага учням, тим частіше в підлітків проявляється поведінка, яка направлена проти вчителя. Якщо ж вчитель застосовує у своїй діяльності стиль «Авторитет – підкорення» - реакцією учнів є підозрілість, недовіра і впевненість, що їм хочуть нашкодити. В інших виникає почуття провини, підлітки вважають себе поганими особистостями, що спричиняє докори сумління. Чим більше вчитель орієнтований на результат навчання, тим менше останні стають ранимими, вразливими, егоїстичними. Потуральницька поведінка вчителя формує тривожність та схильність до образи. The qualification work contains a study of the role of teachers in the formation of signs of crisis in a student of adolescence. The influence of the "teacher-student" system on the development of important social and academic skills has been established. A positive relationship between a teacher and a student contributes to the process of social and emotional development. While conflictual relations or weakening of the connection between schoolchildren and teachers can lead to the emergence of school anxiety, deterioration of academic performance, behavioral disorders, etc. Adolescence is a factor of personality formation under the influence of the school environment and the teacher as the most powerful element. The main thing is that during adolescence, a person experiences a normative age crisis, which is one of the most powerful. At the same time, the system of values, ideas about oneself and the environment, the world as a whole, undergoes changes and sharp formation. The results of the study proved that certain teachers in their educational process activities with students focus more on solving tasks than on schoolchildren. Other teachers try to focus more on the students than on the implementation of educational tasks and plans. Teachers of the first type have a clearly expressed authoritarian and individual style of organization and performance of educational tasks. Teachers of the second type are characterized by a one-person democratic style with a significant content of passive and passive. According to the results of the correlation analysis, it was established that the more attention is paid to students, the more often teenagers show behavior directed against the teacher. If the teacher uses the "Authority - submission" style in his activities, the reaction of the students is suspicion, mistrust and confidence that they want to harm them. Others feel guilty, teenagers consider themselves bad personalities, which causes remorse. The more the teacher is focused on the learning result, the less the latter become early, vulnerable, and selfish. The condescending behavior of the teacher creates anxiety and a tendency to resentment.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЛьвДУВСuk_UA
dc.subjectучень підліткового вікуuk_UA
dc.subjectкриза підліткового вікуuk_UA
dc.subjectпрофесійна діяльність вчителяuk_UA
dc.subjectкореляти кризиuk_UA
dc.subjectadolescent studentuk_UA
dc.subjectadolescent crisisuk_UA
dc.subjectteacher's professional activityuk_UA
dc.subjectcorrelates of crisisuk_UA
dc.titleПсихологічні особливості формування кризи підліткового віку внаслідок впливу вчителів: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 053 «Психологія»uk_UA
dc.title.alternativePsychological features of the formation of the crisis of adolescence as a result of the influence of teachers: Qualification work for the master's degreeuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (магістр)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dmutruk Lilia.pdf606,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.