Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/7401
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Романцова, С.В. | - |
dc.contributor.author | Romantsova, S.V. | - |
dc.date.accessioned | 2024-05-13T08:13:28Z | - |
dc.date.available | 2024-05-13T08:13:28Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/7401 | - |
dc.description | Романцова С.В. Розвиток самоповаги в період навчання в закладах вищої освіти: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 053 «Психологія» / Романцова Світлана Василівна. – Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ МВС України, 2024. - 80 с. | uk_UA |
dc.description.abstract | Магістерська робота присвячена особливостям формування самоповаги у період навчання в закладах вищої освіти. У першому розділі розглядається взаємозв’язок самоповаги з психічним здоров’ям, емоційним комфортом, благополуччям, задоволеністю життям, успішністю та самоефективністю. Досліджено вплив низького рівня самоповаги на розвиток депресивних та тривожних станів, зниження мотивації та поглиблення переживань життєвих проблем. У розділі презентовано різні трактування самоповаги залежно від різноманітних теорій, які відображають її як стійку особистісну рису, захист від негараздів, мотиваційну силу та інші аспекти. Розглядаються когнітивний, емоційний та поведінково-мотиваційні компоненти самоповаги, її рівні та види. Другий розділ присвячений емпіричному дослідженню самоповаги серед студентів трьох закладів вищої освіти Львова: ЛНУ ім. І. Франка, Львівської політехніки та Львівського державного університету внутрішніх справ. Дослідження показало, що студенти ЛНУ ім. І. Франка мають високий рівень самоповаги, проявляючи впевненість у своїх силах, самостійність та готовність до спілкування зі собою. Студенти Львівської політехніки виявилися самоорганізованими та мають високі очікування щодо позитивного ставлення до себе зі сторони інших людей. У той же час студенти ЛьвДУВС, хоча також проявляють інтерес до розуміння себе, мають недостатній рівень самоповаги та іноді схильні до самозвинувачення. У роботі підкреслюється значення самоповаги для успішної соціальної адаптації. The master's thesis is devoted to the peculiarities of self-esteem development during the period of study in higher education institutions. The first chapter discusses the relationship between self-esteem and mental health, emotional comfort, well-being, life satisfaction, academic performance, and self-efficacy. The influence of low self-esteem on the development of depression and anxiety, decreased motivation, and deepening of life problems is investigated. The chapter presents different interpretations of self-esteem depending on various theories that reflect it as a stable personality trait, protection from adversity, motivational strength, and other aspects. The cognitive, emotional, behavioral and motivational components of self-esteem, its levels and types are considered. The second section is devoted to an empirical study of self-esteem among students of three higher education institutions in Lviv: Ivan Franko National University of Lviv, Lviv Polytechnic, and Lviv State University of Internal Affairs. The study showed that students of the Ivan Franko National University of Lviv have a high level of self-respect, showing confidence in their abilities, independence and readiness to communicate with themselves. Students of Lviv Polytechnic proved to be self-organized and have high expectations of a positive attitude towards themselves from other people. At the same time, students of LvivSIA, although they also show interest in understanding themselves, have an insufficient level of self-respect and are sometimes prone to self-blame. The paper emphasizes the importance of self-respect for successful social adaptation. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ЛьвДУВС | uk_UA |
dc.subject | самоповага | uk_UA |
dc.subject | здобувачі вищої освіти | uk_UA |
dc.subject | адаптація | uk_UA |
dc.subject | навчання | uk_UA |
dc.subject | спілкування | uk_UA |
dc.subject | мотивація | uk_UA |
dc.subject | self-esteem | uk_UA |
dc.subject | higher education students | uk_UA |
dc.subject | adaptation | uk_UA |
dc.subject | learning | uk_UA |
dc.subject | communication | uk_UA |
dc.subject | motivation | uk_UA |
dc.title | Розвиток самоповаги в період навчання в закладах вищої освіти: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 053 «Психологія» | uk_UA |
dc.title.alternative | Development of self-esteem during the period of study in higher education institutions: Qualification work for the master's degree | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Кваліфікаційні роботи (магістр) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Pomantsova Svitlana.pdf | 872,04 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.