Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/7468
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтасів, Д.В.-
dc.contributor.authorStasiv, D.V.-
dc.date.accessioned2024-05-22T09:59:51Z-
dc.date.available2024-05-22T09:59:51Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttps://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/7468-
dc.descriptionСтасів Д. Особистість вчителя як детермінанта оптимізації педагогічної взаємодії: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 053 «Психологія» / Діана Стасів. – Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ МВС України, 2024. - 84 с.uk_UA
dc.description.abstractКваліфікаційна робота присвячена розкриттю проблеми впливу особистості вчителя на оптимізацію педагогічної взаємодії. Авторка розкрила у роботі дефініції оптимізації педагогічної взаємодії та ролі вчителя у цьому процесі. Емпірично довела, що вчитель безпосередньо впливає на психологічну атмосферу в класі, задає емоційний тон, сприяє або ні кооперації учнів до навчальної діяльності. Проаналізовано механізми, які формуються в ході педагогічної взаємодії. Виокремлено критерії та умови оптимізації педагогічної взаємодії. The qualification work is devoted to the disclosure of the problem of the influence of the teacher's personality on the optimization of pedagogical interaction. The author revealed in her work the definition of optimization of pedagogical interaction and the role of the teacher in this process. Empirically proved that the teacher directly affects the psychological atmosphere in the classroom, sets the emotional tone, promotes or not cooperation of students in educational activities. The mechanisms that are formed in the course of pedagogical interaction are analyzed. The criteria and conditions for optimizing pedagogical interaction are highlighted.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЛьвДУВСuk_UA
dc.subjectособистість вчителяuk_UA
dc.subjectпедагогічна взаємодіяuk_UA
dc.subjectоптимізаціяuk_UA
dc.subjectособистісні властивостіuk_UA
dc.subjectмеханізми взаємодіїuk_UA
dc.subjectкритерії оптимізаціїuk_UA
dc.subjectteacher's personalityuk_UA
dc.subjectpedagogical interactionuk_UA
dc.subjectoptimizationuk_UA
dc.subjectpersonal propertiesuk_UA
dc.subjectinteraction mechanismsuk_UA
dc.subjectoptimization criteriauk_UA
dc.titleОсобистість вчителя як детермінанта оптимізації педагогічної взаємодії: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 053 «Психологія»uk_UA
dc.title.alternativeThe personality of the teacher as a determinant of optimization of pedagogical interaction: Qualification work for the master's degreeuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (магістр)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стасів_кваліфікаційна 2024.pdf1,06 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.