Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/7468
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Стасів, Д.В. | - |
dc.contributor.author | Stasiv, D.V. | - |
dc.date.accessioned | 2024-05-22T09:59:51Z | - |
dc.date.available | 2024-05-22T09:59:51Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/7468 | - |
dc.description | Стасів Д. Особистість вчителя як детермінанта оптимізації педагогічної взаємодії: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 053 «Психологія» / Діана Стасів. – Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ МВС України, 2024. - 84 с. | uk_UA |
dc.description.abstract | Кваліфікаційна робота присвячена розкриттю проблеми впливу особистості вчителя на оптимізацію педагогічної взаємодії. Авторка розкрила у роботі дефініції оптимізації педагогічної взаємодії та ролі вчителя у цьому процесі. Емпірично довела, що вчитель безпосередньо впливає на психологічну атмосферу в класі, задає емоційний тон, сприяє або ні кооперації учнів до навчальної діяльності. Проаналізовано механізми, які формуються в ході педагогічної взаємодії. Виокремлено критерії та умови оптимізації педагогічної взаємодії. The qualification work is devoted to the disclosure of the problem of the influence of the teacher's personality on the optimization of pedagogical interaction. The author revealed in her work the definition of optimization of pedagogical interaction and the role of the teacher in this process. Empirically proved that the teacher directly affects the psychological atmosphere in the classroom, sets the emotional tone, promotes or not cooperation of students in educational activities. The mechanisms that are formed in the course of pedagogical interaction are analyzed. The criteria and conditions for optimizing pedagogical interaction are highlighted. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ЛьвДУВС | uk_UA |
dc.subject | особистість вчителя | uk_UA |
dc.subject | педагогічна взаємодія | uk_UA |
dc.subject | оптимізація | uk_UA |
dc.subject | особистісні властивості | uk_UA |
dc.subject | механізми взаємодії | uk_UA |
dc.subject | критерії оптимізації | uk_UA |
dc.subject | teacher's personality | uk_UA |
dc.subject | pedagogical interaction | uk_UA |
dc.subject | optimization | uk_UA |
dc.subject | personal properties | uk_UA |
dc.subject | interaction mechanisms | uk_UA |
dc.subject | optimization criteria | uk_UA |
dc.title | Особистість вчителя як детермінанта оптимізації педагогічної взаємодії: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 053 «Психологія» | uk_UA |
dc.title.alternative | The personality of the teacher as a determinant of optimization of pedagogical interaction: Qualification work for the master's degree | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Кваліфікаційні роботи (магістр) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Стасів_кваліфікаційна 2024.pdf | 1,06 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.