Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/7518
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСеник, В.В.-
dc.contributor.authorSenyk, V.V.-
dc.contributor.authorORCID ID: 0000‐0002‐0428‐6443-
dc.contributor.authorЗачек, О.І.-
dc.contributor.authorZachek, O.I.-
dc.contributor.authorORCID ID: 0000‐0002‐4846‐5718-
dc.date.accessioned2024-06-03T13:17:26Z-
dc.date.available2024-06-03T13:17:26Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.issn2519-2477-
dc.identifier.urihttps://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/7518-
dc.descriptionСеник В. В. Методологія дослідження впливу інформаційно-комунікаційних систем на удосконалення технологій дистанційного навчання / В.В. Сеник, О.І. Зачек // Науковий вісник НЛТУ України. - 2024. - Т. 34. - № 1. - С. 61-66.uk_UA
dc.description.abstractУзагальнено наявні методологічні підходи щодо дослідження впливу інформаційно-комунікаційних систем на удосконалення технологій дистанційного навчання та на забезпечення якості освіти фахівців з інформаційних технологій шляхом формування їх відповідних професійних компетентностей. Означено проблему потреби розроблення єдиного методологічного підходу до дослідження різних особливостей дистанційного навчання та його елементів із використанням інформаційно-комунікаційних систем, який забезпечить створення необхідного взаємозв'язку між традиційними методами та новітніми способами і прийомами пізнання. Для цього виокремлено два типи досліджень – структурні та статистичні. Визначено основні методологічні особливості процесу дослідження значення інформаційно-комунікаційних технологій у системі дистанційного навчання фахівців з інформаційних технологій, описано його основні етапи та функції. Розроблено методологічний інструментарій для проведення дослідження впливу інформаційно-комунікаційних систем на удосконалення технологій дистанційного навчання та на забезпечення якості освітнього процесу, який полягає у формуванні професійних компетентностей у фахівців з інформаційних технологій. До переліку цього інструментарію внесено ряд філософських, загальнонаукових, конкретно наукових і спеціальних методів, які засновані на принципі об'єктивності наукового пізнання, що полягає у визнанні кожного пізнавального об'єкта як частини об'єктивної реальності, незалежної від людини. Також розглянуто методику для перевірки надійності висунутих гіпотез та прогностичної сили перевірених параметрів. Закладено основи для проведення подальших досліджень впливу окремих особливостей дистанційного навчання на формування професійних компетентностей у фахівців з інформаційних технологій та інших галузей знань. Внесено нові знання до галузі інформаційно-комунікаційних технологій, педагогіки, освіти, оновлено систему науково-технічної інформації, яка ґрунтується на об'єктивних фактах і логіко-аналітичному інструментарії наукового пізнання. Methodological approaches to the study of the influence of information and communication systems on the development of distance learning technologies and on ensuring the quality of education through the formation of relevant professional competences among information technology specialists are summarized. The problem of the need to develop a unified methodological approach to the study of various features of distance learning and its elements with the use of information and communication systems, which ensure the creation of the necessary relationship between both traditional and new methods, and also methods of cognition, is identified. Within this framework, two types of research are distinguished as follows: structural and statistical. The main existing methodological aspects of the study of the role of information and communication technologies in the system of distance learning of information technology specialists are summarized; its main stages and functions are described. A methodological toolkit for researching the influence of information and communication systems on the development of distance learning technologies and ensuring the quality of the educational process, which consists in the formation of professional competencies of information technology specialists, has been defined. The list of this toolkit includes a number of philosophical, general scientific, specifically scientific and special methods, which are based on the principle of objectivity of scientific knowledge, which consists in recognizing each cognitive object as a part of objective reality, independent of a person. The methodology for testing the reliability of the proposed hypotheses and the prognostic power of the tested parameters is also considered. The foundations have been laid for further research into the impact of certain aspects of distance learning on the formation of professional competencies among specialists in information technologies and other fields of knowledge. New knowledge was introduced to the field of information and communication technologies, pedagogy, education, the system of scientific and technical information, which is based on objective facts and also logical and analytical tools of scientific knowledge, was updated.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherНауковий вісник НЛТУ Україниuk_UA
dc.relation.ispartofseries;34/1-
dc.subjectметоди наукового пошукуuk_UA
dc.subjectметодологічний інструментарійuk_UA
dc.subjectгалузь знаньuk_UA
dc.subjectінформаційні технологіїuk_UA
dc.subjectякість навчанняuk_UA
dc.subjectmethods of scientific researchuk_UA
dc.subjectmethodological toolkituk_UA
dc.subjectfield of knowledgeuk_UA
dc.subjectinformation technologiesuk_UA
dc.subjectquality of educationuk_UA
dc.titleМетодологія дослідження впливу інформаційно-комунікаційних систем на удосконалення технологій дистанційного навчанняuk_UA
dc.title.alternativeMethodology of studying the influence of information and communication systems on the improvement of distance learning technologiesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2564-Текст статті-270-1-10-20240212.pdf520,4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.