Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/7983
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБорисюк, О.М.-
dc.contributor.authorBorysiuk, O.M.-
dc.contributor.authorORCID ID: 0000-0003-2337-4489-
dc.date.accessioned2024-08-05T05:44:14Z-
dc.date.available2024-08-05T05:44:14Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.issn2311-8458-
dc.identifier.urihttps://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/7983-
dc.descriptionБорисюк О.М. Психологічні особливості мотиваційного компоненту управлінської компетентності майбутніх офіцерів поліції / Борисюк Ольга Миколаївна // Науковий вісник Львівського державного університету внутрішніх справ. - Серія: Психологічна. - 2024. - № 1. - С.11-19.uk_UA
dc.description.abstractСтаттю присвячено емпіричному дослідженню мотиваційного компоненту управлінської компетентності майбутніх офіцерів Національної поліції України (далі – НПУ). Мотиваційний компонент охоплює мотиви, цілі, потреби, ціннісні установки актуалізації в управлінській компетентності. Він зумовлений важливістю позитивної мотивації до професійної управлінської діяльності офіцера поліції. В результаті аналізу методів психології та методик психодіагностики визначено особливості емпіричного дослідження мотиваційного компоненту майбутніх офіцерів поліції: домінування внутрішніх стосовно професійної діяльності мотивів, наявність чіткої тенденції прагнення до успіху, інтерес до професійної діяльності (методика «Діагностика професійної мотивації») та вираженість власного бажання здійснювати управлінську діяльність, наявність чітко сформованих цілей та способів їхнього досягнення (анкета «Мотиви професійної управлінської діяльності»). Представлено результати описової статистики, порівняльного та кореляційного аналізу отриманих емпіричних даних щодо психологічних особливостей розвитку мотиваційного компонента управлінської компетентності майбутніх та діючих офіцерів. З’ясовано, що професійна мотивація курсантів та поліцейських знаходяться на середньому рівні та є дещо вищою у курсантів. Виявлено, що мотиваційні реакції курсантів на 1-му курсі є найвищими, далі спостерігаються незначні тенденції щодо їх зниження. Внаслідок цього, рівень професійних домагань та зацікавленість до професійної діяльності також знижується. За результатами кореляції зроблено висновок про те, що наявність у курсантів високої професійної мотивації буде підвищувати їхню здатність до управління собою та іншими. Визначено перспективи подальших досліджень щодо розробки тренінгової програми спрямованої на розвиток мотиваційного компонента управлінської компетентності майбутніх офіцерів НПУ. The article is devoted to an empirical study of the motivational component of managerial competence of future ofcers of the National Police of Ukraine (hereinafter referred to as the NPU). The motivational component includes motives, goals, needs, value systems of actualization in managerial competence. It is due to the importance of positive motivation for the professional management activities of a police ofcer. As a result of the analysis of psychological methods and psychodiagnostic techniques, the features of the empirical study of the motivational component of future police ofcers were determined: the dominance of internal motives in relation to professional activity, the presence of a clear tendency to strive for success, interest in professional activity (the “Diagnostics of Professional Motivation” method) and the expression of one’s own desire carry out management activities, the presence of clearly formed goals and ways to achieve them (“Motives of professional activity” questionnaire). The results of descriptive statistics, comparative and correlation analysis of the obtained empirical data on the psychological characteristics of the development of the motivational component of the managerial competence of future and current ofcers are presented. It was found that the professional motivation of cadets and police ofcers is at an average level and is slightly higher among cadets. It was revealed that the motivational reactions of cadets in the 1st year are the highest, then there are slight trends of their decrease. As a result, the level of professional aspirations and interest in professional activities also decreases. Based on the correlation results, it was concluded that the presence of high professional motivation among cadets will increase their ability to manage themselves and others. The prospects for further study on the development of a training program aimed at developing the motivational component of the managerial competence of future NPU ofcers are identifed.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherНауковий вісник Львівського державного університету внутрішніх справuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПсихологічна;1-
dc.subjectмотиваційний компонентuk_UA
dc.subjectуправлінська компетентністьuk_UA
dc.subjectпрофесійна мотиваціяuk_UA
dc.subjectмотиви професійної діяльностіuk_UA
dc.subjectмайбутній офіцер поліціїuk_UA
dc.subjectmotivational componentuk_UA
dc.subjectmanagerial competenceuk_UA
dc.subjectprofessional motivationuk_UA
dc.subjectprofessional activity motivesuk_UA
dc.subjectfuture police ofceruk_UA
dc.titleПсихологічні особливості мотиваційного компоненту управлінської компетентності майбутніх офіцерів поліціїuk_UA
dc.title.alternativePsychological features of the motivational component of managerial competence of future police ofcersuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4.pdf418,46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.