Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8014
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГанущин, С.Н.-
dc.contributor.authorHanushchyn, S.N.-
dc.contributor.authorORCID ID: 0000-0002-6328-9978-
dc.date.accessioned2024-08-08T08:12:40Z-
dc.date.available2024-08-08T08:12:40Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8014-
dc.descriptionГанущин С.Н. Інтенційні засади запобігання політичній корупції / Ганущин С.Н. // Право та державне управління. - 2023. - № 4. - С. 254-259.uk_UA
dc.description.abstractДосліджено інтенційні засади запобігання політичній корупції. Обґрунтовано, що одним із головних атрибутів розвитку сучасної демократичної системи суспільства є участь населення у прийнятті та реалізації державних рішень у вигляді застосування громадянських технологій. Громадянські технології можуть застосовувати у різних напрямах і видах, забезпечуючи взаємодію з бізнесом, населенням, владою: громадянська експертиза, моніторинг, нормотворчість, консалтинг, арттехнології. Особливий інтерес становлять громадянські технології у взаємодії суспільства та інститутів державної влади. Віднедавна особливо актуальними є технології громадянської кооперації. З розвитком глобального комунікаційного середовища, появою суспільних інформаційних сервісів процес взаємодії суспільства та держави зазнав істотних змін. З’ясовано, що таке соціальне явище як корупція наявне практично в усіх державах, зокрема й тих, що виражають «еталон» демократії, – США, Великобританія, Канада, ЄС. Проте особливого значення вона набуває в країнах, які розвиваються, що багато в чому пов’язане з надто політизованим державним управлінським апаратом, а він, натомість, є представником не так інтересів суспільства та держави, як конкретних політичних еліт, пов’язаних із величезним фінансовим ресурсом. Відзначено, що корупція підриває права людини, верховенство закону та демократію. Коли представники державної влади витрачають бюджетні кошти, виділені на освіту, культуру, охорону здоров’я, благоустрій житла, містобудування та інші важливі галузі життєдіяльності, можна констатувати порушення економічних, соціальних і культурних прав. У подібних ситуаціях необхідно говорити про політичну корупцію, яка може мати кілька основних смислів: 1) незаконна дія у сфері політики (наприклад, хабарництво); 2) державна діяльність, що має легальний, але неетичний характер; 3) діяння, вчинене з наміром надати певну перевагу, несумісне з офіційними обов’язками посадової особи, яка незаконно та неправомірно використовує свій статус для отримання переваги для себе чи іншої особи з метою, що порушує права інших. The article is devoted to the study of the intentional foundations of the prevention of political corruption. Thus, it is substantiated that one of the main attributes of the development of the modern democratic system of society is the participation of the population in the adoption and implementation of state decisions in the form of the use of civil technologies. Civic technologies can be applied in various directions and types, ensuring interaction with business, the population, and the government: citizen expertise, monitoring, rule-making, consulting, art technologies. Of particular interest are civic technologies in the interaction of society and state power institutions. Technologies of civil cooperation are particularly relevant recently. With the development of the global communication environment, the emergence of public information services, the process of interaction between society and the state has undergone signifcant changes. It was found that such a social phenomenon as corruption is present in almost all states, including those that express the “standard” of democracy – the USA, Great Britain, Canada, the EU. However, it acquires special importance in developing countries, which is largely related to an overly politicized state management apparatus, which, on the other hand, is not so much a representative of the interests of society and the state as of specifc political elites associated with huge fnancial resources. It was noted that corruption undermines human rights, the rule of law and democracy. When representatives of state authorities spend budget funds allocated for education, culture, health care, housing improvement, urban planning and other important areas of life, it is possible to state a violation of economic, social and cultural rights. In such situations, it is necessary to talk about political corruption, which can have several main meanings: 1) illegal action in the feld of politics (for example, bribery); 2) state activity that is legal but unethical in nature; 3) an act committed with the intention of providing a certain advantage, incompatible with the ofcial duties of an ofcial who illegally and improperly uses his status to obtain an advantage for himself or another person with the aim of infringing the rights of others, etc.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherПраво та державне управлінняuk_UA
dc.relation.ispartofseries;4-
dc.subjectгромадянинuk_UA
dc.subjectполітична корупціяuk_UA
dc.subjectполітикаuk_UA
dc.subjectінтенційні засадиuk_UA
dc.subjectнаціональна безпекаuk_UA
dc.subjectдержавне управлінняuk_UA
dc.subjectcitizenuk_UA
dc.subjectpolitical corruptionuk_UA
dc.subjectpoliticsuk_UA
dc.subjectintentional principlesuk_UA
dc.subjectnational securityuk_UA
dc.subjectpublic administrationuk_UA
dc.titleІнтенційні засади запобігання політичній корупціїuk_UA
dc.title.alternativeIntentional principles of prevention of political corruptionuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ганущин4.pdf243,71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.