Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8262
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШвець, Д.В.-
dc.contributor.authorShvets, D.V.-
dc.date.accessioned2024-10-29T08:38:34Z-
dc.date.available2024-10-29T08:38:34Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttps://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8262-
dc.descriptionШвець Д.В. Підвищення кваліфікації та перепідготовка (додаткова професійна освіта) як чинники формування професіоналізму поліцейського / Швець Д.В. // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. - Серія: Право. - 2017. - Випуск 24. - С. 15-18.uk_UA
dc.description.abstractПроаналізовано організаційні та нормативні основи післядипломної освіти працівників поліції, а саме такі її види як перепідготовка та підвищення кваліфікації. Досліджено особливості організації навчального процесу в післядипломній освіті поліцейських. Зазначено, що під час проведення реформи правоохоронних органів та створення Національної поліції, підготовки кадрів для неї, організації післядипломної освіти (перепідготовка, підвищення кваліфікації тощо) керівництвом держави, Міністерством внутрішніх справ враховано досвід провідних країн світу. Разом з тим, зазначено, що інколи йде пряме копіювання західних систем навчання і підготовки та перенесення їх на український ґрунт без достатнього врахування особливостей нашої культури, освітніх традицій тощо. Зроблено висновок, що при організації перепідготовки, підвищення кваліфікації слід враховувати спеціалізацію працівника поліції, особливості регіону, де він проходить службу, а заняття повинні мати більшу практичну спрямованість. The normative and organizational bases of police officer’s postgraduate education are analyzed in the article, among them training and qualification’s improving. The peculiarities of the police officer’s postgraduate educational process organization are researched. In the article the author mentioned about using the experience of the leading countries in the law enforcement’s reforming in Ukraine, formation of National police, organizing the police officer’s postgraduate education (training, qualification’s improving) by the leadership of Ukraine and the Ministry of Internal Affairs. Moreover, the author noticed that sometimes there is a direct coping of Western system’s education to Ukrainian system of education without considering our cultural and traditional peculiarities. The author made a conclusion that the police officer’s specialization, the specific features of a region should be considered and the activities should have a greater practical orientation.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherВісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразінаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПраво;24-
dc.subjectполіціяuk_UA
dc.subjectнавчальний процесuk_UA
dc.subjectпіслядипломна освітаuk_UA
dc.subjectбезперервна освітаuk_UA
dc.subjectперепідготовкаuk_UA
dc.subjectпідвищення кваліфікаціїuk_UA
dc.subjectpoliceuk_UA
dc.subjecteducational processuk_UA
dc.subjectpostgraduate educationuk_UA
dc.subjectongoing educationuk_UA
dc.subjecttraininguk_UA
dc.subjectqualification’s improvinguk_UA
dc.titleПідвищення кваліфікації та перепідготовка (додаткова професійна освіта) як чинники формування професіоналізму поліцейськогоuk_UA
dc.title.alternativeAdvanced training and retraining (additional professional education) as factors in the formation of police officer professionalismuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
VKhIPR_2017_24_5.pdf542,95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.