Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8344
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБойко, О.Т.-
dc.contributor.authorBoiko, O.T.-
dc.date.accessioned2024-11-25T09:20:26Z-
dc.date.available2024-11-25T09:20:26Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttps://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8344-
dc.descriptionБойко О. Особливості методики викладання іноземної мови у немовних ЗВО в період війни / Олеся Бойко // Актуальні проблеми навчання іноземних мов для спеціальних цілей: збірник наукових статей. - Львів: ЛьвДУВС, 2024. - С. 3-9.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглядаються особливості методики викладання іноземної мови студентів вищих навчальних закладів немовних спеціальностей. Проаналізовано проблеми навчання іноземної мови в період війни, що потребує адаптації як з боку викладачів, так і студентів. Однією з ключових проблем є емоційна нестабільність студентів, спричинена постійними стресами та непередбачуваними ситуаціями. Усе це не може не впливати на здатність здобувачів вищої освіти зосередитися і засвоїти матеріал. Тому так важливо інтегрувати методи емоційної підтримки в навчальний процес, намагатися створити, наскільки це можливо, безпечне середовище, в якому студенти можуть відкрито говорити про свої почуття, використовуючи мову як інструмент для вираження емоцій. У статті запропоновано використання таких форм навчання, як віддалені платформи та асинхронне навчання, щоб студенти мали змогу самостійно регулювати свій темп навчання, адаптуючи його до своїх обставин. The article examines the peculiarities of foreign language teaching methods for students of higher educational institutions of non-linguistic specialties. The problems of teaching a foreign language during the war, which requires adaptation both by teachers and students, are analyzed. One of the key problems is the emotional instability of students caused by constant stress and unpredictable situations. All this cannot help but affect the ability of students of higher education to concentrate and learn the material. That is why it is so important to integrate methods of emotional support into the educational process, to try to create, as much as possible, a safe environment in which students can openly talk about their feelings, using language as a tool for expressing emotions. The article suggests the use of such forms of learning as remote platforms and asynchronous learning so that students can self-regulate their learning pace, adapting it to their circumstances.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherАктуальні проблеми навчання іноземних мов для спеціальних цілей: збірник наукових статейuk_UA
dc.subjectметодика викладання іноземної мовиuk_UA
dc.subjectнавчальний процесuk_UA
dc.subjectіноземна мова як інструмент вираження емоційuk_UA
dc.subjectочне навчанняuk_UA
dc.subjectдистанційне або змішане навчанняuk_UA
dc.subjectforeign language teaching methodologyuk_UA
dc.subjecteducational processuk_UA
dc.subjectforeign language as a tool for expressing emotionsuk_UA
dc.subjectface-to-face learninguk_UA
dc.subjectdistance or mixed learninguk_UA
dc.titleОсобливості методики викладання іноземної мови у немовних ЗВО в період війниuk_UA
dc.title.alternativePeculiarities of the methodology of teaching a foreign language in non-speaking higher education institutions during the waruk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЗБІРНИК Актуальні проблеми 2024-1-9.pdf313,5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.