Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8422
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorMozhaiev, О.-
dc.contributor.authorKuchuk, H.-
dc.contributor.authorShvets, D.V.-
dc.contributor.authorШвець, Д.В.-
dc.contributor.authorTretiak, M.-
dc.contributor.authorOstropilets, V.-
dc.contributor.authorMarkov, V.-
dc.contributor.authorMozhaiev, M.-
dc.contributor.authorKolisnyk, T.-
dc.contributor.authorNechausov, A.-
dc.date.accessioned2024-12-30T07:57:13Z-
dc.date.available2024-12-30T07:57:13Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.issn1729-3774-
dc.identifier.urihttps://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8422-
dc.descriptionShvets V.O. Minimization of power losses by tractiontransportation vehicles at motion over a bearing surface that undergoes deformation / O. Mozhaiev, H. Kuchuk, D. Shvets, V. Tretiak, M. Tretiak, V. Ostropilets, V. Markov, M. Mozhaiev, T. Kolisnyk, A. Nechausov // Eastern-European Journal of Enterprise Technologies. - 2019. - Vol. 1. - № 1. - Рр. 69-74. - DOI: 10.15587/1729-4061.2019.156721uk_UA
dc.description.abstractДослідження присвячено розробленню методу мінімізації втрат потужності тягово-транспортних засобів при русі по опорній поверхні з утворенням колії. Метою даного дослідження є підвищення тягового коефіцієнту корисної дії позашляхових тягово-транспортних засобів шляхом визначення та мінімізації втрат потужності на утворення колії на опорній поверхні під впливом ходових частин засобу. Підвищення коефіцієнту корисної дії тягово-транспортних засобів, котрий складає 55÷65 %, є пріоритетним напрямом розвитку механізації сільського господарства. Частина втрат, які залежать від конструкції засобу, в процесі експлуатації майже не контролюється. Але на суттєві втрати в ходових системах, які доходять до 20 %, можна впливати. Суть впливу полягає в узгоджені налаштування ходових систем тягово-транспортних засобів із станом опорної поверхні. Зокрема, в процесі даного дослідження був проведений аналіз величин потужностей, що витрачаються на переміщення елементів системи «остов машини – підвіска – ходова система – опорна поверхня, яка деформується» на підставі визначення силових та кінематичних факторів. На підставі прямих вимірювань визначаються втрати потужності ходовими системами на утворення колії на опорній поверхні та переміщення елементів ходової системи. Запропоновано визначати потужність, яка витрачається на утворення колії здійснювати шляхом множення частки сили ваги, яка припадає на відповідний рушій на швидкість руйнування опорної поверхні. На підставі отриманих результатів та аналізу експериментальних даних зроблено такий висновок. Запропонована методика визначення втрат потужності на утворення колії тягово-транспортними засобами на опорній поверхні дозволяє обґрунтовувати вибір параметрів ходових систем з метою підвищення тягового коефіцієнту корисної дії. The study is devoted to the development of a method for minimizing power losses of traction vehicles during movement on the bearing surface with the formation of of the track. The aim of this study is to increase the traction efficiency of off-road traction of off-road traction vehicles by determining and minimizing power losses. vehicles by determining and minimizing power losses due to rutting on the bearing surface under the influence of the vehicle's chassis. Increasing the efficiency of traction vehicles efficiency, which is 55÷65%, is a priority for the development of agricultural mechanization. Some of the of the losses that depend on the design of the of the vehicle during operation is almost not are almost not controlled during operation. Translated with DeepL.com (free version) However, significant losses in running systems, which can reach up to 20%, can be influenced. The essence of the influence is to coordinate the settings of the running systems of traction vehicles with the condition of the bearing surface. In particular, in the course of this study, we analyzed the power values that spent on moving the elements of the system “machine body - suspension - running system - bearing surface that is deformed” based on the determination of power and kinematic factors. On the basis of direct measurements, the power losses of running systems for the formation of a rut on the bearing surface and the movement of of the running system. It is proposed to determine the power consumed for track formation should be determined by multiplying the share of the weight force that falls on the respective thruster by the rate of destruction of the bearing surface. Based on the results obtained and the analysis of experimental data, the following conclusion. The proposed methodology for determining the power losses due to the formation of by traction vehicles on the the bearing surface allows us to justify selection of parameters of running systems in order to increasing traction efficiency.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherEastern-European Journal of Enterprise Technologiesuk_UA
dc.relation.ispartofseries;1/1-
dc.subjecttraction vehicleuk_UA
dc.subjectrunning systemuk_UA
dc.subjectpower lossesuk_UA
dc.subjectsnow coveruk_UA
dc.subjectтягово-транспортний засібuk_UA
dc.subjectходова системаuk_UA
dc.subjectвтрати потужностіuk_UA
dc.subjectсніговий покривuk_UA
dc.titleMinimization of power losses by tractiontransportation vehicles at motion over a bearing surface that undergoes deformation (Scopus)uk_UA
dc.title.alternativeМінімізація енергетичних втрат тяговими транспортними засобами при русі по опорній поверхні, що зазнає деформації (Scopus)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації індексовані в наукометричних базах Web of Science та Scopus

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vejpte_2019_1(1)__9.pdf2,2 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.