Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8506
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorTruba, H.-
dc.contributor.authorKhrapatyi, S.-
dc.contributor.authorHarashchuk, K.-
dc.contributor.authorShvets, D.V.-
dc.contributor.authorШвець, Д.В.-
dc.contributor.authorProskurnia, A.-
dc.date.accessioned2025-01-23T08:27:01Z-
dc.date.available2025-01-23T08:27:01Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttps://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8506-
dc.descriptionTruba H. Psycholinguistic underpinnings of image formation: Suggestion and manipulation in the educational network discourse / Hanna Truba, Sergii Khrapatyi, Kyrylo Harashchuk, Dmytro Shvets, Alina Proskurnia // Thinking Skills and Creativity. - 2024. - Vol. 52. - https://doi.org/10.1016/j.tsc.2024.101496uk_UA
dc.description.abstractThe article presents a detailed analysis of the findings of the study of social media of educators' posts on social media. These findings are key to understanding the dynamic interaction of manipulation, persuasion, enthusiasm and engagement in the field of digital communication. The results of the study The results emphasize how educators skillfully combine different verbal and non-verbal elements in their posts to create compelling, creolized content that resonates with their audiences. В статті представлено детальний аналіз висновків, отриманих в результаті дослідження соціальних мереж дописів освітян у соціальних мережах. Ці висновки є ключовими для розуміння динамічної взаємодії маніпуляції, навіювання, захоплення та залучення у сфері цифрової комунікації. Результати дослідження результати підкреслюють, як освітяни вміло поєднують різні вербальні та невербальні елементи у своїх дописах, створюючи вражаючий, креолізований контент, який резонує з їхньою аудиторією.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherThinking Skills and Creativityuk_UA
dc.relation.ispartofseries;52-
dc.subjectманіпулювання та формування образів всередині освітні мережіuk_UA
dc.subjectманіпуляціяuk_UA
dc.subjectнавіюванняuk_UA
dc.subjectmanipulation and image formation within educational networksuk_UA
dc.subjectmanipulationuk_UA
dc.subjectsuggestionuk_UA
dc.titlePsycholinguistic underpinnings of image formation: Suggestion and manipulation in the educational network discourse (Scopus)uk_UA
dc.title.alternativeПсихолінгвістичні основи формування іміджу: навіювання та маніпулювання в освітньому мережевому дискурсі (Scopus)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації індексовані в наукометричних базах Web of Science та Scopus

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Psycholinguistic underpinnings of image formation.pdf655,48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.