Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/867
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКовальчук, З.Я.-
dc.contributor.authorKovalchuk, Z.Ya.-
dc.date.accessioned2018-10-02T11:10:06Z-
dc.date.available2018-10-02T11:10:06Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.issn2311-8458-
dc.identifier.urihttp://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/867-
dc.descriptionКовальчук З.Я. Психологічний аналіз динаміки деяких характеристик оптимізації педагогічної взаємодії / З.Я. Ковальчук // Науковий вісник Львівського державного університету внутрішніх справ. Серія психологічна. - 2017. - Випуск 2. - С. 138-146.uk_UA
dc.description.abstractПодано авторське визначення поняття генетично-психологічного комунікативно-рефлексійного тренінгу, доведено його ефективність. Зазначено, що емпіричні дані підтверджують позитивний вплив генетично-психологічного комунікативно-рефлексійного тренінгу на характеристики рефлексійності, психологічного захисту особистості, психологічних труднощів спілкування в контексті педагогічної взаємодії. Наголошено, що реалізація розробленої автором програми генетично-психологічного комунікативно-рефлексійного тренінгу загалом призводить до необхідних цільових змін, які зафіксовані на емпіричному рівні. In the article the author introduces the concept of genetic communicative and reflective psychological training proves its effectiveness. Empirical data demonstrate a positive psychological impact of genetic communicative and reflective training on refleksiynosti characteristics, psychological protection of the individual, psychological difficulties of communication in the context of teacher interaction. According to the results of the molding experiment, as a result of the implementation of the program of genetic-psychological communicative-reflexive training, we received positive results in the indicators of values, empathy, intellectual, reflexive, protective and mastering components of optimal pedagogical interaction. Necessary target changes are fixed at the empirical level and confirm the expediency of engaging the author’s program not only as a powerful means for optimizing pedagogical interaction, but also for all personal psychogenesis. The impact of the training was quite clearly reflected on the peculiarities of using the system of coping strategies by participants in the training program. Implementation of the program developed by the author of the genetic-psychological communicative-reflexive training generally leads to the necessary target changes that are fixed at the empirical level and confirm the expediency of its engagement not only as a powerful means of optimizing pedagogical interaction, but also for all personal psychogenesis.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЛьвДУВСuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПсихологічна;2-
dc.subjectгенетично-психологічний комунікативно-рефлексійний тренінгuk_UA
dc.subjectпедагогічна взаємодіяuk_UA
dc.subjectспілкуванняuk_UA
dc.subjectвпливuk_UA
dc.subjectрефлексивністьuk_UA
dc.subjectзахистuk_UA
dc.subjectgenetic and psychological communicative and reflective traininguk_UA
dc.subjectpedagogical interactionuk_UA
dc.subjectcommunicationuk_UA
dc.subjectinfluenceuk_UA
dc.subjectreflexivityuk_UA
dc.subjectprotectionuk_UA
dc.titleПсихологічний аналіз динаміки деяких характеристик оптимізації педагогічної взаємодіїuk_UA
dc.title.alternativePsychological analysis of the dynamics of some characteristics optimization of pedagogical interactionuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
17.pdf581,32 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.