Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8711
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМартинюк, Т.Л.-
dc.contributor.authorMartyniuk, T.L.-
dc.date.accessioned2025-04-29T08:47:32Z-
dc.date.available2025-04-29T08:47:32Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.urihttps://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8711-
dc.descriptionМартинюк Т. Резильєнтність як фактор успішної адаптації до умов навчання здобувачів закладів вищої освіти: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 053 «Психологія» / Тетяна Мартинюк. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ, 2025. - 74 с.uk_UA
dc.description.abstractУ роботі окреслено основні теоретичні підходи до розуміння резильєнтності, що охоплюють різні аспекти цього феномену, включаючи його структуру, чинники розвитку та особливості прояву. Досліджено структуру резильєнтності особистості, включаючи її когнітивні, емоційні та поведінкові компоненти. Виявлено чинники, що сприяють розвитку резильєнтності, такі як позитивне мислення, соціальна підтримка, ефективні стратегії подолання стресу та ін. Виявлено особливості резильєнтності у студентів, зокрема її зв’язок з академічною успішністю, психологічним благополуччям та адаптацією до навчання в університеті. Розроблено методичні рекомендації щодо підвищення рівня резильєнтності у студентів, які включають різноманітні психологічні вправи, техніки та стратегії, спрямовані на розвиток позитивного мислення, емоційної регуляції, соціальних навичок та інших компонентів резильєнтності. The paper outlines the main theoretical approaches to understanding resilience, covering various aspects of this phenomenon, including its structure, development factors and features of manifestation. The structure of personality resilience, including its cognitive, emotional and behavioral components, is investigated. The factors that contribute to the development of resilience, such as positive thinking, social support, effective strategies for coping with stress, etc. are identified. The peculiarities of resilience in students, in particular, its relationship with academic performance, psychological well-being and adaptation to university studies, are identified. Methodical recommendations for increasing the level of resilience in students are developed, which include various psychological exercises, techniques and strategies aimed at developing positive thinking, emotional regulation, social skills and other components of resilience.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЛьвДУВСuk_UA
dc.subjectрезильєнсuk_UA
dc.subjectрезильєнтністьuk_UA
dc.subjectадаптаціяuk_UA
dc.subjectстресuk_UA
dc.subjectстресостійкістьuk_UA
dc.subjectздобувачі вищої освітиuk_UA
dc.subjectнавчанняuk_UA
dc.subjectадаптація до навчанняuk_UA
dc.subjectresistanceuk_UA
dc.subjectresilienceuk_UA
dc.subjectadaptationuk_UA
dc.subjectstressuk_UA
dc.subjectstress resistanceuk_UA
dc.subjecthigher education studentsuk_UA
dc.subjectlearninguk_UA
dc.subjectadaptation to learninguk_UA
dc.titleРезильєнтність як фактор успішної адаптації до умов навчання здобувачів закладів вищої освіти: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 053 «Психологія»uk_UA
dc.title.alternativeResilience as a factor of successful adaptation to the learning environment of higher education students: Qualification work for the master's degreeuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (магістр)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мартинюк.pdf1,89 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.