Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8733
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПересунько, А.О.-
dc.contributor.authorPeresunko, A.O.-
dc.date.accessioned2025-05-02T12:16:44Z-
dc.date.available2025-05-02T12:16:44Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.urihttps://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8733-
dc.descriptionПересунько А. Вивчення мотивації спілкування підлітків: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 053 «Психологія» / Аліна Пересунько. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ, 2025. - 90 с.uk_UA
dc.description.abstractУ кваліфікаційній роботі здійснено теоретичне та емпіричне дослідження особливостей мотивації спілкування підлітків. Визначено сутність мотивації в психологічній науці, схарактеризовано соціально-психологічні особливості підліткового віку та чинники, що впливають на формування мотиваційної сфери особистості. Проаналізовано психологічну природу мотивації спілкування підлітків, її взаємозв’язок зі специфікою міжособистісної взаємодії. Узагальнено сучасні методологічні підходи до її вивчення, окреслено психодіагностичні принципи та етичні засади дослідницької діяльності. На основі отриманих результатів розроблено тренінгову програму розвитку просоціальної мотивації спілкування підлітків і сформульовано практичні рекомендації щодо її підтримки в умовах соціальних взаємин. The qualification thesis explores theoretical and empirical aspects of adolescents’ motivation for communication. The essence of motivation in psychological science is defined, the sociopsychological features of adolescence are described, and the factors influencing the development of the motivational sphere of the personality are analyzed. The psychological nature of adolescents’ communication motivation and its relationship with the specifics of interpersonal interaction are examined. Contemporary methodological approaches to its study are summarized, and the core principles of psychodiagnostics along with the ethical foundations of research practice are outlined. Based on the obtained results, a training program aimed at developing adolescents’ prosocial communication motivation has been designed, and practical recommendations for its support within the context of social relationships have been formulated.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЛьвДУВСuk_UA
dc.subjectмотиваціяuk_UA
dc.subjectспілкуванняuk_UA
dc.subjectпідлітковий вікuk_UA
dc.subjectпросоціальна поведінкаuk_UA
dc.subjectкомунікативна взаємодіяuk_UA
dc.subjectпсихологічна підтримкаuk_UA
dc.subjectmotivationuk_UA
dc.subjectcommunicationuk_UA
dc.subjectadolescenceuk_UA
dc.subjectprosocial behavioruk_UA
dc.subjectcommunicative interactionuk_UA
dc.subjectpsychological supportuk_UA
dc.titleВивчення мотивації спілкування підлітків: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 053 «Психологія»uk_UA
dc.title.alternativeStudying the motivation of adolescents to communicate: Qualification work for the master's degreeuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (магістр)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Пересунько.pdf824,32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.