Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8764
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШиделко , А.В.-
dc.contributor.authorShydelko , A.V.-
dc.contributor.authorСірук, А.С.-
dc.contributor.authorSiruk, A.S.-
dc.date.accessioned2025-05-23T07:06:38Z-
dc.date.available2025-05-23T07:06:38Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.isbn978-92-9472-192-1-
dc.identifier.urihttps://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8764-
dc.descriptionШиделко А. В. Психологічні умови профілактики шкільної тривожності / Шиделко Анна Володимирівна, Сірук Анна Сергіївна // Scientific achievements of contemporary society: Proceedings of the 10th International scientific and practical conference. - London, United Kingdom: Cognum Publishing House, 2025. - Pp. 428-435. - URL: https://sci-conf.com.ua/wp-content/uploads/2025/05/SCIENTIFIC-ACHIEVEMENTS-OF-CONTEMPORARY-SOCIETY-1-3-may-2025.pdfuk_UA
dc.description.abstractУ статті розглянуто феномен шкільної тривожності як один із найпоширеніших проявів психоемоційної нестабільності дітей молодшого та середнього шкільного віку. Проаналізовано основні психологічні чинники, що зумовлюють підвищену тривожність учнів, зокрема: сімейне середовище, стиль педагогічної взаємодії, взаємостосунки в класі, індивідуальні особливості дитини. Виокремлено типові прояви тривожності на різних етапах навчання та визначено низку умов, за яких можливе її ефективне попередження. Особлива увага приділяється ролі емоційно безпечного освітнього середовища, підтримувальної ролі вчителя та значущості позитивного впливу сім’ї. Запропоновано напрями профілактичної роботи, спрямованої на зниження рівня тривожності та розвиток емоційної стійкості в дітей. The article examines the phenomenon of school anxiety as one of the most common manifestations of psycho-emotional instability in children of primary and secondary school age. The main psychological factors that cause increased anxiety in students are analyzed, in particular: family environment, style of pedagogical interaction, relationships in the classroom, individual characteristics of the child. Typical manifestations of anxiety at different stages of education are identified and a number of conditions are identified under which its effective prevention is possible. Special attention is paid to the role of an emotionally safe educational environment, the supportive role of the teacher and the significance of the positive influence of the family. Directions of preventive work aimed at reducing the level of anxiety and developing emotional stability in children are proposed.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherScientific achievements of contemporary society: Proceedings of the 10th International scientific and practical conferenceuk_UA
dc.subjectшкільна тривожністьuk_UA
dc.subjectдитяча психікаuk_UA
dc.subjectемоційна безпекаuk_UA
dc.subjectпсихологічна профілактикаuk_UA
dc.subjectвзаємостосункиuk_UA
dc.subjectschool anxietyuk_UA
dc.subjectchild psychologyuk_UA
dc.subjectemotional safetyuk_UA
dc.subjectpsychological preventionuk_UA
dc.subjectrelationshipsuk_UA
dc.titleПсихологічні умови профілактики шкільної тривожностіuk_UA
dc.title.alternativePsychological conditions for the prevention of school anxietyuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
428 (1).pdf857,77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.