Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8784
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКузьо, Л.І.-
dc.contributor.authorKuzo, L.I.-
dc.contributor.authorКухарська, Л.В.-
dc.contributor.authorKukharska, L.V.-
dc.contributor.authorВолошина, В.В.-
dc.contributor.authorVoloshyna, V.V.-
dc.date.accessioned2025-06-02T06:18:53Z-
dc.date.available2025-06-02T06:18:53Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.urihttps://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8784-
dc.descriptionКузьо Л.І. Самостійне навчання як засіб формування комунікативної компетентності студентів / Кузьо Л.І., Кухарська Л.В., Волошина В.В. // Інноваційна педагогіка. - 2025. - Вип. 81. - Том 1. - С. 87-91.uk_UA
dc.description.abstractДослідження спрямоване на виявлення ключових факторів, що впливають на ефективність самостійної пізнавальної діяльності, зокрема впливу мотиваційних чинників, когнітивних стратегій та індивідуальних навчальних стилів. Окрему увагу приділено пошуку ефективних методик стимулювання самостійної навчальної діяльності, розвитку рефлексивних навичок студентів та використанню адаптивних освітніх технологій для підвищення результативності процесу навчання. У статті розглянуто значення самостійної діяльності студентів для розвитку їхньої комунікативної компетентності, критичного мислення та творчих здібностей, що сприяє їхній професійній мобільності та конкурентоспроможності. Проаналізовано ключові дидактичні умови, що забезпечують ефективність самостійного навчання, зокрема структуризацію навчального матеріалу, використання розвиваючих завдань, міждисциплінарні зв’язки, активні та інтерактивні методи навчання, а також моніторинг навчального процесу. Окрему увагу приділено мотиваційним аспектам, які визначають рівень залученості студентів у процес навчання. Визначено основні форми позааудиторної самостійної роботи, серед яких робота з текстами, довідковими матеріалами, цифровими ресурсами, підготовка навчальних матеріалів, дослідницька діяльність та контрольно-аналітична робота. Наголошено, що ефективна організація самостійної навчальної діяльності передбачає врахування індивідуальних особливостей студентів, зменшення рівня прямого керівництва викладача та розвиток саморегуляції й відповідальності за власне навчання. У результаті самостійна навчальна діяльність сприяє формуванню критичного мислення, аналітичних здібностей, дослідницьких навичок та комунікативної компетентності студентів. The study is aimed at identifying the key factors that influence the effectiveness of independent cognitive activity, in particular the influence of motivational factors, cognitive strategies and individual learning styles. Particular attention is paid to finding effective methods of stimulating independent learning activities, developing students’ reflective skills and using adaptive educational technologies to improve the effectiveness of the learning process. The authors considers the importance of students’ independent activity for the development of their communicative competence, critical thinking and creative abilities, which contributes to their professional mobility and competitiveness. The author analyses the key didactic conditions that ensure the effectiveness of independent learning, in particular, the structuring of educational material, the use of developmental tasks, interdisciplinary connections, active and interactive teaching methods, as well as monitoring of the learning process. Particular attention is paid to the motivational aspects that determine the level of students’ involvement in the learning process. The main forms of extracurricular independent work are identified, including work with texts, reference materials, digital resources, preparation of teaching materials, research activities and control and analytical work. It is emphasised that the effective organisation of independent learning activities involves taking into account the individual characteristics of students, reducing the level of direct guidance by the teacher and developing self-regulation and responsibility for their own learning. As a result, independent learning activities contribute to the formation of critical thinking, analytical skills, research skills and communication competence of students.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherІнноваційна педагогікаuk_UA
dc.relation.ispartofseries;81/1-
dc.subjectсамостійне навчанняuk_UA
dc.subjectавтономія студентівuk_UA
dc.subjectпедагогічна підтримкаuk_UA
dc.subjectкомунікативна компетентністьuk_UA
dc.subjectкритичне мисленняuk_UA
dc.subjectмотиваціяuk_UA
dc.subjectінтерактивні методиuk_UA
dc.subjectпозааудиторна роботаuk_UA
dc.subjectсаморегуляціяuk_UA
dc.subjectindependent learninguk_UA
dc.subjectstudent autonomyuk_UA
dc.subjectpedagogical supportuk_UA
dc.subjectcommunicative competenceuk_UA
dc.subjectcritical thinkinguk_UA
dc.subjectmotivationuk_UA
dc.subjectinteractive methodsuk_UA
dc.subjectextracurricular activitiesuk_UA
dc.subjectselfregulationuk_UA
dc.titleСамостійне навчання як засіб формування комунікативної компетентності студентівuk_UA
dc.title.alternativeIndependent learning as a means of forming students’ communicative competenceuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кузьо.pdf165,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.