Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8788
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБагрій, В.В.-
dc.contributor.authorBahrii, V.V.-
dc.contributor.authorORCID ID: 0000-0001-5650-8418-
dc.contributor.authorЗахарчук, М.-Е.В.-
dc.contributor.authorZakharchuk, M.-E.V.-
dc.date.accessioned2025-06-02T11:41:10Z-
dc.date.available2025-06-02T11:41:10Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.urihttps://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8788-
dc.descriptionБагрій В.В. Емоційна компетентність у структурі особистості сучасного студента / Багрій Вікторія Вадимівна, Захарчук Марія-Евеліна Володимирівна // Наукові інновації та передові технології. - 2025. - № 5. - С. 1885-1898.uk_UA
dc.description.abstractЗапорукою емоційної компетентності особистості є повноцінний і постійний розвиток емоційної сфери. Це сукупність навичок, знань і вмінь, які дають змогу адекватно функціонувати в соціумі на підставі аналізу зовнішніх даних. Вона має важливе значення для успіху особистості в усіх сферах життя, розширює досвід людини та зменшує складність аналізу емоційно складних обставин. Емоційна компетентність поєднує в собі емоційні, інтелектуальні та регуляторні аспекти психіки як невід'ємної складової людини як соціальної істоти, що відображає емоційну зрілість особистості. Важливо підкреслити, що одними із складових емоційного інтелекту є емоційна компетентість та емпатія. Саме вони впливають на спроможність особистості побудувати здорову взаємодію з іншими, аналізувати емоційний стан та керувати ним, також вміння надати підтримку в тій чи іншій ситуації. Варто підкреслити, що емоційна компетентність є однією зі складових емоційного інтелекту. Розуміння того, як емоції відображають міжособистісну взаємодію, та регуляція емоцій за допомогою інтелектуального синтезу й аналізу є ознаками емоційного інтелекту. Основна увага статті зосереджена на питанні емоційної компетентності, а саме в структурі особистості сучасного студента. Прослідковано взаємозв'язок емпатії, емоційної компетентності та емоційного інтелекту. Також було здійснено дослідження загальних емпатійних здібностей у трьох вікових групах, за результатами якого було встановлено загальний рівень емоційної компетентності студентів. Слід зазначити, що було використано теоретичний метод, основна мета якого полягала в аналізі науково-методичної літератури з метою вивчення явища емоційної компетентності у структурі особистості сучасного студента. Окрім цього було відслідковано загальну тенденцію розвитку емоційної компетентності як динамічної характеристики особистості. У статті висвітлено питання важливості розвитку емоційного інтелекту для студентів певних спеціальностей, також розглянуто тему впливу соціально-психологічних тренінгів, пихологічних семінарів та психотерапії на розвиток емоційної компетентності. The key to a person's emotional competence is the full and continuous development of the emotional sphere. It is a set of skills, knowledge and abilities that allow an individual to function adequately in society based on the analysis of external data. It is essential for a person's success in all spheres of life, broadens a person's experience and reduces the complexity of analyzing emotionally difficult circumstances. Emotional competence combines the emotional, intellectual and regulatory aspects of the psyche as an integral part of a person as a social being, reflecting the emotional maturity of the individual. It is important to emphasize that emotional competence and empathy are among the components of emotional intelligence. They affect a person's ability to build healthy interactions with others, analyze and manage emotional states, and provide support in a given situation. It is worth emphasizing that emotional competence is one of the components of emotional intelligence. Understanding how emotions reflect interpersonal interaction and regulating emotions through intellectual synthesis and analysis are signs of emotional intelligence. The article focuses on the issue of emotional competence, namely in the structure of the personality of a modern student. The relationship between empathy, emotional competence and emotional intelligence is traced. A study of general empathic abilities in three age groups was also conducted, which revealed the overall level of students' emotional competence. It should be noted that the theoretical method was used, the main purpose of which was to analyze the scientific and methodological literature in order to study the phenomenon of emotional competence in the personality structure of a modern student. In addition, the general tendency of emotional competence development as a dynamic characteristic of personality was tracked. The article highlights the importance of developing emotional intelligence for students of certain specialties, and also discusses the impact of socio-psychological trainings, psychological seminars, and psychotherapy on the development of emotional competence.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherНаукові інновації та передові технологіїuk_UA
dc.relation.ispartofseries;5-
dc.subjectемоційна компетентністьuk_UA
dc.subjectемоційний інтелектuk_UA
dc.subjectемпатіяuk_UA
dc.subjectстудентиuk_UA
dc.subjectструктура особистостіuk_UA
dc.subjectсоціальна взаємодіяuk_UA
dc.subjectспеціалізаціяuk_UA
dc.subjectнавчанняuk_UA
dc.subjectemotional competenceuk_UA
dc.subjectemotional intelligenceuk_UA
dc.subjectempathyuk_UA
dc.subjectstudentsuk_UA
dc.subjectpersonality structureuk_UA
dc.subjectsocial interactionuk_UA
dc.subjectspecializationuk_UA
dc.subjectlearninguk_UA
dc.titleЕмоційна компетентність у структурі особистості сучасного студентаuk_UA
dc.title.alternativeEmotional competence in the structure of the modern student's personalityuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Багрій.pdf223,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.