Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8824
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАлександрова, М.С.-
dc.contributor.authorAleksandrova, M.S.-
dc.date.accessioned2025-06-12T11:46:22Z-
dc.date.available2025-06-12T11:46:22Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.urihttps://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8824-
dc.descriptionАлександрова М. Психологічні способи маніпулювання масовою свідомістю: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» здобувача вищої освіти заочної форми навчання за спеціальністю 053 «Психологія» / Маргарита Александрова. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ, 2025. - 104 с.uk_UA
dc.description.abstractУ кваліфікаційній роботі досліджено психологічні способи маніпулювання масовою свідомістю, зокрема теоретичні засади, методи та технології впливу, а також запропоновано шляхи протидії. Розглянуто поняття та функції масової свідомості, моделі маніпулятивного впливу, такі як пропаганда, дезінформація та фреймінг, а також психологічні механізми сприйняття маніпуляцій. Проаналізовано роль медіа та цифрових платформ у поширенні маніпулятивного контенту, включаючи технології страху, ідеалізації та створення ворога. Визначено ефективні способи протидії, зокрема розвиток критичного мислення, освітні програми медіаграмотності та дотримання етичних стандартів у медіа й рекламі. The qualification thesis investigates psychological methods of manipulating mass consciousness, focusing on theoretical foundations, methods, and technologies of influence, as well as proposing ways to counteract such manipulation. The study examines the concepts and functions of mass consciousness, models of manipulative influence such as propaganda, disinformation, and framing, as well as the psychological mechanisms of perceiving manipulation. It analyzes the role of media and digital platforms in disseminating manipulative content, including technologies of fear, idealization, and enemy creation. Effective countermeasures are identified, including the development of critical thinking, media literacy educational programs, and adherence to ethical standards in media and advertising.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЛьвДУВСuk_UA
dc.subjectпсихологічні способиuk_UA
dc.subjectманіпулюванняuk_UA
dc.subjectмасова свідомістьuk_UA
dc.subjectінформаційний впливuk_UA
dc.subjectпропагандаuk_UA
dc.subjectдезінформаціяuk_UA
dc.subjectфреймінгuk_UA
dc.subjectмедіаграмотністьuk_UA
dc.subjectетичні стандартиuk_UA
dc.subjectкритичне мисленняuk_UA
dc.subjectpsychological methodsuk_UA
dc.subjectmanipulationuk_UA
dc.subjectmass consciousnessuk_UA
dc.subjectinformational influenceuk_UA
dc.subjectpropagandauk_UA
dc.subjectdisinformationuk_UA
dc.subjectframinguk_UA
dc.subjectmedia literacyuk_UA
dc.subjectethical standardsuk_UA
dc.subjectcritical thinkinguk_UA
dc.titleПсихологічні способи маніпулювання масовою свідомістю: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 053 «Психологія»uk_UA
dc.title.alternativePsychological methods of manipulating mass consciousness: Qualification work for the degree of bacheloruk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (бакалавр)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Александрова М..pdf1,53 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.