Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8829
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Василишин, А.І. | - |
dc.contributor.author | Vasylyshyn, A.I. | - |
dc.date.accessioned | 2025-06-13T06:52:37Z | - |
dc.date.available | 2025-06-13T06:52:37Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8829 | - |
dc.description | Василишин А. Психологічні особливості прояву агресивності у дітей старшого дошкільного віку: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» здобувача вищої освіти заочної форми навчання за спеціальністю 053 «Психологія» / Анастасія Василишин. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ, 2025. - 47 с. | uk_UA |
dc.description.abstract | У кваліфікаційній роботі розглянуто психологічні особливості агресивної поведінки дітей дошкільного віку. Проаналізовано основні наукові підходи до розуміння природи агресії, зокрема теорії інстинкту, фрустрації та соціального научіння. Здійснено емпіричне дослідження рівнів агресивності у дітей за допомогою комплексу психодіагностичних методик, що дозволило виявити форми прояву агресії, типові фрустраційні реакції, особливості соціальної взаємодії та вплив батьківського ставлення. Отримані результати підкреслюють необхідність комплексного підходу до діагностики та профілактики агресивної поведінки в дошкільному віці. The qualification work examines the psychological features of aggressive behavior of preschool children. The main scientific approaches to understanding the nature of aggression are analyzed, in particular the theories of instinct, frustration and social learning. An empirical study of the levels of aggressiveness in children was carried out using a complex of psychodiagnostic methods, which allowed to identify forms of aggression, typical frustration reactions, features of social interaction and the influence of parental attitude. The results obtained emphasize the need for a comprehensive approach to the diagnosis and prevention of aggressive behavior in preschool age. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ЛьвДУВС | uk_UA |
dc.subject | агресивність | uk_UA |
dc.subject | дошкільний вік | uk_UA |
dc.subject | фрустрація | uk_UA |
dc.subject | батьківське ставлення | uk_UA |
dc.subject | психодіагностика | uk_UA |
dc.subject | aggressiveness | uk_UA |
dc.subject | preschool age | uk_UA |
dc.subject | frustration | uk_UA |
dc.subject | parental attitude | uk_UA |
dc.subject | psychodiagnostics | uk_UA |
dc.title | Психологічні особливості прояву агресивності у дітей старшого дошкільного віку: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 053 «Психологія» | uk_UA |
dc.title.alternative | Psychological features of the manifestation of aggressiveness in children of senior preschool age: Qualification work for the degree of bachelor | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Кваліфікаційні роботи (бакалавр) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Василишин.pdf | 419,32 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.