Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8832
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГодун, С.М.-
dc.contributor.authorHodun, S.M.-
dc.date.accessioned2025-06-13T07:18:26Z-
dc.date.available2025-06-13T07:18:26Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.urihttps://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8832-
dc.descriptionГодун С. Копінг-стратегії підлітків схильних до прокрастинації: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» здобувача вищої освіти заочної форми навчання за спеціальністю 053 «Психологія» / Софія Годун. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ, 2025. - 55 с.uk_UA
dc.description.abstractКваліфікаційна робота присвячена проблемі вивчення особливостей копінг-стратегії підлітків схильних до прокрастинації. Проаналізовано теоретичні основи дослідження: копінг-стратегії як психологічний феномен; особливості копінг-стратегій схильних до прокрастинації підлітків, Наголошено, що негативні наслідки прокрастинації проявляються не тільки в зниженні ефективності та продуктивності, а й у сильних емоційних переживаннях, пов'язаних із невдачами, почуттям провини та незадоволеністю результатами своєї діяльності. Представлено результати емпіричного дослідження копінг-стратегії підлітків схильних до прокрастинації. Встановлено, що для підлітків, схильних до прокрастинації, найбільш характерними є стратегії «Уникнення проблеми», «Дистанціювання» та «Втеча-уникнення». З огляду на ці результати, була розроблена програма психокорекції, спрямована на розвиток активних форм подолання стресу та корекцію не адаптивної поведінки у підлітків. The qualification work is devoted to the problem of studying the features of the coping strategy of adolescents prone to procrastination. The theoretical foundations of the study are analyzed: coping strategies as a psychological phenomenon; features of coping strategies of adolescents prone to procrastination. It is emphasized that the negative consequences of procrastination are manifested not only in a decrease in efficiency and productivity, but also in strong emotional experiences associated with failures, feelings of guilt and dissatisfaction with the results of their activities. The results of an empirical study of the coping strategy of adolescents prone to procrastination are presented. It was established that for adolescents prone to procrastination, the most characteristic strategies are "Avoidance of the problem", "Distancing" and "Escape-avoidance". Given these results, a psychocorrection program was developed aimed at developing active forms of stress management and correcting maladaptive behavior in adolescents.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЛьвДУВСuk_UA
dc.subjectкопінг-стратегіїuk_UA
dc.subjectпідліткиuk_UA
dc.subjectпрокрастинаціяuk_UA
dc.subjectтривожністьuk_UA
dc.subjectдистанціюванняuk_UA
dc.subjectуникнення проблемuk_UA
dc.subjectcoping strategiesuk_UA
dc.subjectadolescentsuk_UA
dc.subjectprocrastinationuk_UA
dc.subjectanxietyuk_UA
dc.subjectdistancinguk_UA
dc.subjectproblem avoidanceuk_UA
dc.titleКопінг-стратегії підлітків схильних до прокрастинації: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 053 «Психологія»uk_UA
dc.title.alternativeCoping strategies of adolescents prone to procrastination: Qualification work for the degree of bacheloruk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (бакалавр)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Годун.pdf1,1 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.